Latest News

Τρίτη, 3 Αυγούστου 2021

"Οσμή σκάνδαλου" για το νέο δικαστικό μέγαρο Πειραιά - "Φωτογραφικός" διαγωνισμός για το πρώην ''Κεράνης''


"Οσμή σκανδάλου" καταγγέλλεται με το σχέδιο του διαγωνισμού για την αγορά κτιρίου που προορίζεται για την μετεγκατάσταση των δικαστηρίων... του Πειραιά.

Αυτό τουλάχιστον διατείνεται ο Δικηγόρος στον ΑΠ και Μέλος του ΔΣ του ΔΣΠ Ιωάννης Καρδαράς σε επιστολή -απάντηση που απέστειλε  στο Δ.Σ. του Δικηγορικού Σύλλογου Πειραιά.

''Ο αναμενόμενος (διοτι έχει  ήδη συζητηθεί  στο ΔΣ του ΔΣΠ και του ΤΑΧΔΙΚ) Διαγωνισμός για αγορά κτιρίου έως 30.000 τ.μ. αφορά συγκεκριμένο κτίριο της πρώην Καπνοβιομηχανίας ΚΕΡΑΝΗ  στην οδό Πειραιώς στη περιοχή Καμίνια ο οποίος διαγωνισμός  είναι « φωτογραφικός» καταγγέλλει ο δικηγόρος Πειραιά'' και αποκαλύπτει :

''Βάσει επισήμων στοιχείων που έχω στην διάθεση μου το ακίνητο ΚΕΡΑΝΗ αγοράστηκε αντί 5.000.000 ευρώ από ασφαλιστικό δημόσιο οργανισμό από Ισραηλινών συμφερόντων όμιλο ο οποίος το πωλεί βάσει επισήμων  στοιχείων αντί 25-27.000.000 ευρώ όπως εστί και ευρίσκεται σήμερα ( και όπως ακριβώς το έχει εκτιμήσει στην έκθεση του από 2020 το ΤΕΕ ) . Το τίμημα των 81.500.000 ευρώ τελειωμένο με το κλειδί'' !

Ολόκληρη η επιστολή είναι η εξής :

 

''Αξ κε Πρόεδρε 

με Κοινοποίηση και στα Αξ μέλη του ΔΣ του ΔΣΠ
ΘΕΜΑ : Διενέργεια Διαγωνισμού για την αγορά κτιρίου για το  Δικαστικό Μέγαρο Πειραιά .                     

               1) Ο αναμενόμενος( διοτι έχει  ήδη συζητηθεί  στο ΔΣ του ΔΣΠ και του ΤΑΧΔΙΚ) Διαγωνισμός για αγορά κτιρίου έως 30.000 τ.μ. αφορά συγκεκριμένο κτίριο της πρώην Καπνοβιομηχανίας ΚΕΡΑΝΗ  στην οδό Πειραιώς στη περιοχή Καμίνια ο οποίος διαγωνισμός  είναι « φωτογραφικός».

 Στο ΔΣ του ΤΑΧΔΙΚ στο οποίο μετείχα συζητήθηκε η περίπτωση του ανωτέρω ακινήτου καθώς και της Ακτής Κονδύλη ( πρώην Τελωνείο ιδιοκτησίας του ΥΠ . Οικονομικών ).  Το ΤΕΕ ως τεχνικός σύμβουλος του Ελληνικού Δημοσίου ανέλαβε τις μετρήσεις των επιφανειών και άλλες αξιολογήσεις  των δυο προταθέντων ακινήτων και στην Τεχνική του Έκθεση βρέθηκε το ακίνητο του ΚΕΡΑΝΗ να έχει επιφάνεια 29.900τ.μ. ( όσο δηλαδή το δήθεν αναζητούμενο στη προκήρυξη  ακίνητο !!!! ) .


2) Βάσει επισήμων στοιχείων που έχω στην διάθεση μου το ακίνητο ΚΕΡΑΝΗ αγοράστηκε αντί 5.000.000 ευρώ από ασφαλιστικό δημόσιο οργανισμό από Ισραηλινών συμφερόντων όμιλο ο οποίος το πωλεί βάσει επισήμων  στοιχείων αντί 25-27.000.000 ευρώ όπως εστί και ευρίσκεται σήμερα ( και όπως ακριβώς το έχει εκτιμήσει στην έκθεση του από 2020 το ΤΕΕ ) . Το τίμημα των 81.500.000 ευρώ τελειωμένο με το κλειδί !!!! είναι απαράδεκτα υψηλό σε βάρος του δημοσίου συμφέροντος  . (Σημειώσατε ότι η οικονομική  αξιολόγηση της αγοράς και μετασκευής  του ΚΕΡΑΝΗ στο ύψος των 81.500.000 ευρώ   έγινε από την ΚΤΥΠ μετά από προηγούμενη ανάθεση του Υπ. Δικαιοσύνης για την εκτίμηση του κόστους του συγκεκριμένου ακινήτου ).  Επομένως το να αναζητείται με την προκήρυξη δήθεν ένα  ακίνητο που χρήζει και μετασκευής είναι υποκριτικό ιδιαίτερα όταν απευθύνεται σε Δικηγόρους.


 3) Είναι προτιμότερο από κάθε άποψη να διατεθεί το δημόσιο ακίνητο της οδού Κονδύλη στο λιμάνι  και να κτιστεί ένα νέο εμβληματικό κτίριο  με πρόσοψη στο λιμάνι με όλες τις  προδιαγραφές και όχι να διασκευαστεί ένα πρώην βιομηχανικό κτίριο με όλα τα αρνητικά. 


4) Είναι συμφέρον για το Ελληνικό Δημόσιο να αξιοποιήσει την περιουσία του και να μην περάσουν τα χρήματα του Ελληνικού λαού σε ιδιώτες οι οποίοι το πωλούν σήμερα  25.000.000 ευρώ έως 27.000.000 ευρώ και οι οποίοι θα έχουν κέρδος και από την μετασκευή.


5)Τέλος το ακίνητο ΚΕΡΑΝΗ έχει στατικά θέματα τουλάχιστον κατά το ήμισυ γιατί κτίστηκε σε διαφορετικές χρονικές περιόδους όταν δεν ίσχυαν οι πρόσφατοι αντισεισμικοί Κανονισμοί. (Το τελευταίο προκύπτει από τεχνικές μελέτες άλλων ενδιαφερομένων ομίλων και για το λόγο αυτό απερρίφθη η αγορά του ) .          

            

 Επί της ουσίας και ανεξαρτήτως του «φωτογραφικού» η όχι χαρακτήρα της Προκήρυξης είναι προτιμητέο ένα ΔΗΜΟΣΙΟ ΑΚΙΝΗΤΟ το οποίο στην περίπτωση και  υπάρχει και είναι δυνατό να διαμορφωθεί με τις κατάλληλες  προδιαγραφές και με Υπόγειους Χώρους Στάθμευσης και το  οποίο θα εξυπηρετείται :

α) από το μετρό β) από τον ΗΣΑΠ γ) από τον Προαστιακό δ) από το ΤΡΑΜ ε) από την Ακτοπλοΐα σε απόσταση 200 μέτρων από αυτό . 


Στο δια Ταύτα ΔΙΑΦΩΝΩ και έχω ψηφίσει αρνητικά ως μέλος του ΔΣ του ΤΑΧΔΙΚ και του ΔΣΠ και επιφυλάσσομαι ρητά παντός νόμιμου δικαιώματος μου .

Είναι ιδιαίτερα ιστορικές οι ώρες  για το μέλλον και τους Δικηγόρους της πόλης μας αλλά και τους πολίτες και  καλώ όλες και όλους να αρθούν στο ύψος των περιστάσεων'' .