Latest News

Παρασκευή, 17 Ιουνίου 2016

Destination Piraeus : Ποιοι επισκέπτονται τη σελίδα για την τουριστική προβολή του Δήμου Πειραιά (ΕΙΚΟΝA)



Η απάντηση στο ερώτημα είναι εύκολη, καθώς την πολυδιαφημισμένη σελίδα  Destination Piraeus για την τουριστική προβολή του Δήμου Πειραιά φαίνεται πως...
δεν την επισκέπτεται σχεδόν κανείς!

Αν ρίξει κανείς μια ματιά στο alexa.com που μετράει την επισκεψιμότητα των sites, τότε βλέπει ότι  σε ενάμιση χρόνο λειτουργίας το Destination Piraeus βρίσκεται στην 7.950.635 θέση της παγκόσμιας κατάταξης! (σ.σ. Για όσους δεν γνωρίζουν να πούμε ότι όσο μικρότερο είναι το νούμερο στην κατάταξη, τόσο μεγαλύτερη είναι η επισκεψιμότητα ενός site)
Ενδεικτικό είναι ότι το alexa.com δεν μπορεί να το καταγράφει καν για την Ελλάδα, καθώς η  επισκεψιμότητα του  Destination Piraeus εμφανίζεται να είναι ανύπαρκτη!



                                                             
Απλά να θυμίσουμε ότι το Destination Piraeus είναι μια χορηγία του προέδρου της ΠΑΕ Ολυμπιακός Βαγγέλη Μαρινάκη. Τέθηκε σε λειτουργία περί τα μέσα Δεκεμβρίου του 2014 και υποτίθεται ότι αποτελεί το "εργαλείο" για να προβάλλει τουριστικά τον Πειραιά. Τη διαχείρισή του έχει αναλάβει ο Δήμος Πειραιά, ο οποίος έκανε και τις πρώτες προσλήψεις συνεργατών με απευθείας ανάθεση για την προώθηση στα sosial media της τουριστικής προβολής της πόλης.

Ενάμιση χρόνο μετά όμως φαίνεται ότι δεν επισκέπτεται -σχεδόν- κανείς το Destination Piraeus παρά την απίστευτη επικοινωνιακή προβολή που γίνεται από την δημοτική αρχή του Γιάννη Μώραλη που διαφημίζει παντού ( site,  εκδηλώσεις, ,στάσεις λεωφορείων, πανό σε κτίρια, όπως Ράλλειος κα) στη συγκεκριμένη σελίδα. 

@ Μιλάμε πεταμένα λεφτά για την επικοινωνιακή φούσκα με το Destination Piraeus