Latest News

Πέμπτη 19 Μαΐου 2016

Ιδού η επικοινωνιακή "φούσκα" του Destination Piraeus

Το Destination Piraeus έχει ανεβάσει συνολικά μόνο 7 βίντεο σε διάστημα 17 μηνών στο ομώνυμο κανάλι...
 στο  youtube. Δείτε εδώ 

Όπως μπορεί να είδατε, το πρώτο βίντεο έχει ανέβει στις 15 Δεκεμβρίου του 2014 και έχει μόλις 250 επισκέψεις (!), ενώ το τελευταίο βίντεο  ανέβηκε στις 23 Φεβρουαρίου 2016 και αφορούσε στην προβολή για τη διεκδίκηση της πολιτιστικής πρωτεύουσας της Ευρώπης 2021.
Ο δήμος Πειραιά δεν κατάφερε να περάσει καν στην τελική φάση του διαγωνισμού, κάτι που χαρακτηρίστηκε φιάσκο για τη δημοτική αρχή του Γιάννη Μώραλη, η οποία περιελάμβανε τη συγκεκριμένη διεκδίκηση στο προεκλογικό της πρόγραμμα Δείτε εδώ 

Εκείνο που προκαλεί εντύπωση είναι ότι τα βίνετο έχουν περιορισμένη απήχηση με ελάχιστες επισκέψεις, ενώ υποτίθεται ότι πρόκειται για ένα "εργαλείο" για την τουριστική προβολή του Πειραιά. (Ακόμα ούτε με τα τρικ δεν μπόρεσαν να εμφανίσουν ότι υπάρχει επισκεψιμότητα τουλάχιστον όσο αφορά τα βίντεο στο  youtube.)

Για να καταλάβετε το μέγεθος του... τίποτα, και τα 7 βίντεο του Destination Piraeus μαζί  εδώ και 17 μήνες δεν έχουν τη ...μισή επισκεψιμότητα από το βιντεάκι με τον πιτσιρικά που χορεύει ζεϊμπέκικο στο "Άρωμα Πόλης" που ανεβάσαμε πριν από δύο μέρες στο Reportaz Net Δείτε εδώ

@Εδώ δεν μιλάμε αν είναι κάποιος ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα,  αλλά τον ορισμό της επικοινωνιακής "φούσκας" του Destination Piraeus...Δείτε εδώ