Latest News

Δευτέρα, 3 Δεκεμβρίου 2018

Το βραβείο της φούσκας στο Destination Piraeus


Από τον Κύρο Παληκάρη 

Η πολυδιαφημισμένη καμπάνια «Destination Piraeus» του Δήμου Πειραιά έχει καταλήξει σε επικοινωνιακό φιάσκο, καθώς...
εδώ και τέσσερα χρόνια δεν έχει αποδώσει τα αναμενόμενα στην προσέλκυση τουριστών της κρουαζιέρας. 

Ωστόσο αυτό δεν εμποδίζει τους εμπνευστές του "εργαλείου" για την τουριστική προβολή της πόλης να πανηγυρίζουν για την απονομή βραβείου στο πλαίσιο δημοσίων σχέσεων ή άλλων συνδιαλλαγών, λες ο σκοπός της δημιουργίας του ήταν αποκλειστικά και μόνο η προβολή της Δημοτικής Αρχής Μώραλη.
Το «Destination Piraeus» θυμίζουμε ότι στήθηκε ύστερα από δωρεά του Βαγγέλη Μαρινάκη, προκειμένου ν' αποτελέσει το μεγάλο "όπλο" για την τουριστική προβολή της πόλης.
Εδώ και τέσσερα χρόνια  υποτίθεται ότι "σηκώνει" το βάρος της προβολής του Πειραιά για την προσέλκυση των τουριστών από τα κρουαζιερόπλοια που καταπλεύουν στο λιμάνι, αλλά γυρίζουν την πλάτη στον του Πειραιά. 
Το "όπλο" αποδείχθηκε άσφαιρο  στην πράξη, καθώς η επισκεψιμότητα του είναι μηδαμινή παρά τη μεγάλη διαφήμιση που έγινε από το Δήμο Πειραιά  (ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ) 

@ Αλήθεια, υπάρχουν επίσημα στοιχεία για τον απολογισμό των τεσσάρων χρόνων λειτουργίας του «Destination Piraeus» στην προσέλκυση τουριστών της κρουαζιέρας στον Πειραιά να δοθούν στη δημοσιότητα και να γελάσει κάθε πικραμένος κάτω στο λιμάνι;  

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ