Latest News

Τετάρτη 20 Σεπτεμβρίου 2017

Ποιος ευθύνεται για το ΦΙΑΣΚΟ με το «λαθρεμπορικό» που έκανε την απάντληση από το «Αγία Ζώνη ΙΙ»;

Σε φιάσκο τεράστιου μεγέθους εξελίσσεται η επιχείρηση απάντλησης του πετρελαίου από το τάνκερ «Αγία Ζώνη ΙΙ», το οποίο
βυθίστηκε τα ξημερώματα της περασμένης Κυριακής, προκαλώντας τεράστια ρύπανση στον Σαρωνικό.
Πριν από λίγες ώρες, το Λιμενικό Σώμα ανακοίνωσε ότι το απόγευμα της Τρίτης συνέλαβε τον καπετάνιο και τον α’ μηχανικό του πλοίου «Lassea», το οποίο είχε αναλάβει την απάντληση των καυσίμων που έχουν απομείνει στο «Αγία Ζώνη ΙΙ», για… λαθρεμπόριο καυσίμων!
Συγκεκριμένα, ανακοινώθηκε ότι σε νομότυπο έλεγχο που διενεργήθηκε με τη συνδρομή κλιμακίου του τελωνείου και λιμενικών βρέθηκαν και κατασχέθηκαν εντός δεξαμενών έρματος σημαντικές ποσότητες πετρελαιοειδών μιγμάτων, χωρίς τα νόμιμα παραστατικά.
Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Πειραιά, που διενεργεί την προανάκριση, κατασχέθηκε το ανωτέρω πλοίο, καθώς και τα λαθραία καύσιμα (σύμφωνα με πληροφορίες εντοπίστηκαν στα διπύθμενα του πλοίου και η ποσότητά τους ξεπερνά τους 50 τόνους), ενώ οι συλληφθέντες πρόκειται να προσαχθούν ενώπιον του εισαγγελέα Πρωτοδικών Πειραιά κατά την αυτόφωρη διαδικασία.
Από τη στιγμή εκείνη, τα πράγματα γίνονται… πολύ μπερδεμένα, καθώς, πρωτίστως, γεννάται ένα κρίσιμο ερώτημα: ποιος κάλεσε το συγκεκριμένο πλοίο για να κάνει την απάντλήση από το «Αγία Ζώνη ΙΙ», το Λιμενικό Σώμα ή η εταιρεία που ανέλαβε το έργο;
Να σημειωθεί, ότι σύμφωνα με πληροφορίες, ο ιδιοκτήτης του «Lassea» φέρεται να έκανε πρόσφατα «παραίτηση εφοπλισμού», με αποτέλεσμα ως ιδιοκτήτης να εμφανίζεται άλλο πρόσωπο. Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι το δεξαμενόπλοιο που απαντλούσε καύσιμα από το βυθισμένο πλοίο είχε πιστοποιητικό αξιοπλοίας έως τις 19/9/2017 και είχε ζητηθεί να εκφορτώσει το φορτίο πετρελαίου που είχε αντλήσει από το ναυάγιο έως την ανωτέρω ημερομηνία.
Εκτός, όμως, από μπερδεμένα, τα πράγματα γίνονται και επικίνδυνα καθώς το «Lassea» βρίσκεται αρόδου, η διαδικασία απάντλησης των καυσίμων από το «Αγία Ζώνη ΙΙ» έχει σταματήσει και πλέον υπάρχει κίνδυνος νέας διαρροής και ακόμα μεγαλύτερης ρύπανσης στο Σαρωνικό.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ