Latest News

Κυριακή, 5 Ιουνίου 2016

Το τερμάτισαν με την έμμεση διαφήμιση στο Δήμο Πειραιά - Επικοινωνιακή προβολή επιπέδου... telemarketing! (ΕΙΚΟΝΑ)


Ούτε ένα, ούτε δύο, αλλά τρία διαδοχικά Δελτία Τύπου έβγαλε σε μια μέρα ο Δήμος Πειραιά, κάνοντας έμμεση διαφήμιση...
ιδιωτικών εταιριών!
Ειδικότερα, το πρώτο δελτίο τύπου με έμμεση διαφήμιση αφορά εταιρεία καλλυντικών, με αφορμή προσφορά ειδών προσωπικής περιποίησης και φροντίδας για τα παιδιά που αθλούνται στο Δημοτικό κολυμβητήριο στα Βοτσαλάκια. Το δελτίο τύπου συνοδεύεται με φωτογραφία ενός αντιδημάρχου και του γενικού γραμματέα του Δήμου Πειραιά(!) με στελέχη της εταιρείας.
Στο δεύτερο δελτίο τύπου με έμμεση διαφήμιση αφορά στην χορηγία ιδιωτικής εταιρείας για 300 υποδήματα σε παιδιά τα οποία είναι εγγεγραμμένα στα μητρώα της ΚΟΔΕΠ. Στο δελτίο τύπου φιλοξενείται δήλωση της προέδρου που ευχαριστεί την εταιρεία για την προσφορά της. 
Στο τρίτο δελτίο τύπου με έμμεση διαφήμιση αφορά στην θεατρική παράταση σπουδαστών του παιδαγωγικού τμήματος ιδιωτικής σχολής σε παιδιά του 18ου βρεφονηπιακού σταθμού του Δήμου Πειραιά. Στο δελτίο τύπου υπάρχει και δήλωση της αρμόδιας εντεταλμένης συμβούλου για τους παιδικούς σταθμούς που αναφέρεται στην παράσταση των σπουδαστών της ιδιωτικής σχολής.

Για να πάρετε μια γεύση των δελτίων τύπου, μπορείτε να ρίξετε μια ματιά στην επίσημη σελίδα του Δήμου Πειραιά  (σ.σ. Στη φώτο έχει σβηστεί τα ονόματα των εταιρειών καθώς εδώ δεν υπάρχει λόγος να γίνεται τσάμπα διαφήμιση)







Αν και κάποιος πονηρός θα μπορούσε να ισχυριστεί πως προβάλλονται οι λεγόμενες "συνέργειες" με τις εταιρείες, ωστόσο κάτι τέτοιο γίνεται επιλεκτικά και μόνο για ορισμένες από τις προσφορές ιδιωτών,  ανεξαρτήτως με το μέγεθος της προσφοράς γεγονός που δύσκολα μπορεί κανείς να καταλάβει το λόγο όσων επιλέγονται να διαφημίζονται εμμέσως από τον δήμο Πειραιά...



      @ Άντε και στην έξυπνη ΣΙΤΑ...