Latest News

Δευτέρα 22 Ιουνίου 2015

Τι (ΔΕΝ) έκανε ο Δήμος Πειραιάς για την κρουαζιέρα

Αν θέλει κανείς να περιγράψει τι (δεν) έχει κάνει ο Δήμος Πειραιά για την προσέλκυση των τουριστών της κρουαζιέρας στην πόλη, τότε θα αρκούσαν μόνο δύο λέξεις:

«Destination Piraeus».
Πριν λίγο καιρό, ο δημοτικός σύμβουλος Ιωσήφ Βουράκης είχε κάνει μια ανάρτηση στο facebook. ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ
Ο επικεφαλής του συνδυασμού "Πειραιάς Νέα Αρχή" επέρριπτε ευθύνες στη Δημοτική Αρχή και τον  Εμπορικό Σύλλογο της πόλης, επισημαίνοντας ότι δεν έχουν κάνει τίποτα για την προσέλκυση τουριστών από τα κρουαζιερόπλοια που δένουν στο λιμάνι.

Οι έμποροι απάντησαν με ανακοίνωση που κατέγραφαν όσα έχουν κάνει για την κρουαζιέρα.ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Ακολούθησε η δημοτική αρχή σε πρόσφατη συνέντευξη για τον απολογισμό με τις Ημέρες Θάλασσας, όπου "απολογήθηκε" για όσα έχει κάνει για την κρουαζιέρα, υποστηρίζοντας μάλιστα ότι μπορεί να ανοίξει 45.000 θέσεις εργασίας σε ορίζοντα πενταετίας στον Πειραιά! 

Ειδικότερα, οι παρεμβάσεις του Δήμου Πειραιά στο κομμάτι του τουρισμού, είναι τα εξής:


•    Καμπάνια τουριστικής προβολής του «Destination Piraeus» στην πόλη (!)

•    Δημιουργία βάσεων συνεργασίας (!), με φορείς της πόλης, με την Περιφέρεια ώστε να κάνουν έναν μακροχρόνιο (!) σχεδιασμό για την κρουαζιέρα. 
•    Προβολή του Destination Piraeus σε 60 σημεία (!)
•    Κατάφεραν (!) στο λεωφορείο Χ80 που μεταφέρει τουρίστες κι έβαλαν 16 στάσεις στον Πειραιά σε μια γραμμή.
•    Μιλάνε (!) με τους ιθύνοντες στα κόκκινα, μπλε, κίτρινα λεωφορεία ώστε να φτάσουμε σε μια συμφωνία για να παραμένουν εδώ οι τουρίστες.
•    Διέθεσαν (!) 9.000 πολυτελή έντυπα μεγάλα
•    Συμμετείχαν (!)με περίπτερο Destination Piraeus στο Posidonia Sea Tourism,
•    Μπήκαν (!) στον τουριστικό οδηγό του εμπορικού συλλόγου και σε άλλους οδηγούς,
    Βρίσκονται σε συνεννόηση (!) με τον ΟΑΣΑ ΣΤΑΣΥ για να υπάρξει προβολή στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς
•    Θα (!) επαναλειτουργήσουν το περίπτερό στην είσοδο της κρουαζιέρας.

Αυτά είναι όσα λένε πως έκαναν για το ¨κομμάτι" του τουρισμού στο Δήμο Πειραιά 

@ Είναι να απορεί κανείς πως μπορεί να συμβάλει στην αύξηση των τουριστών στον Πειραιά η προβολή του «Destination Piraeus» στην πόλη, καθώς απευθύνεται αποκλειστικά στους δημότες.
Αν υπάρχει κάποιος μπορεί να το εξηγήσει για να το καταλάβουν και οι υπόλοιποι...