Σε 24ωρη απεργιακή κινητοποίηση προχωρούν αύριο, Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026, οι εργαζόμενοι στις Περιφέρειες, με τη στήριξη της ΑΔΕΔΥ.
Την απεργία έχει προκηρύξει η Ομοσπονδία Συλλόγων Υπαλλήλων Αιρετών Περιφερειών Ελλάδας (Ο.Σ.Υ.Α.Π.Ε.), διεκδικώντας λύσεις σε ζητήματα στελέχωσης, μισθολογικών αποδοχών και θεσμικών παρεμβάσεων.
Οι εργαζόμενοι ζητούν μαζικές μόνιμες προσλήψεις, ενίσχυση των υπηρεσιών με προσωπικό και επαρκή υλικοτεχνική υποστήριξη, ώστε να καλυφθούν οι αυξημένες ανάγκες της καθημερινής λειτουργίας των Περιφερειών.
Στο επίκεντρο των διεκδικήσεων βρίσκονται οι αυξήσεις στους μισθούς κατά 20%, καθώς και η επαναφορά του 13ου και 14ου μισθού.
Παράλληλα, οι εργαζόμενοι ζητούν εξομοίωση αποζημιώσεων και επιδομάτων με αντίστοιχες ελεγκτικές υπηρεσίες του δημόσιου τομέα, καθώς και τη χορήγηση ελεγκτικού επιδόματος.
Μεταξύ των βασικών αιτημάτων περιλαμβάνεται και η υπογραφή Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας για τους υπαλλήλους των Περιφερειών, που θα ρυθμίζει τόσο μισθολογικά όσο και θεσμικά ζητήματα.
