«Τα τελευταία χρόνια, η περίοδος των προσφορών Black Friday έχει μετατραπεί σε ένα άτυπο Black Month το οποίο προηγουμένως παγώνει την κατανάλωση και στη συνέχεια αποσπά τζίρο από...τον Δεκέμβριο».
Αυτό υπογραμμίζει σε ανακοίνωσή του ο Εμπορικός Σύλλογος Πειραιώς, σχετικά με την πορεία του λιανικού εμπορίου τον Νοέμβριο και την επίδραση της "Black Friday" στις πωλήσεις.
Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, η πραγματική εικόνα της αγοράς καταγράφεται στα επίσημα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, μέσω του Δείκτη Όγκου στο λιανικό εμπόριο εκτός τροφίμων, καυσίμων και οχημάτων, δηλαδή στον δείκτη που αποτυπώνει τις πραγματικές πωλήσεις στους κλάδους που επηρεάζονται από τη Black Friday και την εορταστική περίοδο.
