Latest News

Πέμπτη 23 Ιουλίου 2020

Το νέο ανέκδοτο για την τουριστική προβολή του Πειραιά


Μια βόλτα στους δρόμους στο κέντρο και το λιμάνι του Πειραιά, αρκεί για να διαπιστώσει κανείς ότι φέτος το καλοκαίρι οι τουρίστες είναι είδος...

προς εξαφάνιση. 


Τέλη Ιουλίου και ούτε για δείγμα δεν κυκλοφορεί τουρίστας στο μεγάλο λιμάνι, όπως συνέβαινε τα προηγούμενα χρόνια. Τα κρουαζιερόπλοια παραμένουν δεμένα μέχρι τέλος του χρόνου, ενώ μόνο κατά τύχη μπορείς να πετύχεις κάποιον ξένο τουρίστα να κατεβαίνει στο λιμάνι για να ταξιδέψει με τα πλοία της ακτοπλοϊας προς τα νησιά. 

Η φετινή τουριστική σεζόν είναι χαμένη, τόσο για τον Πειραιά, όσο και για νησιά, λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού...    

Η πρώτη συνάντηση...

Σαν ανέκδοτο ακούγεται πως την πρώτη διαβούλευση με εκπροσώπους φορέων  της πόλης, είχαν χθες οι αρμόδιοι του Προγράμματος D.M.O. (Destination Management Organization), για την τουριστική ανάπτυξη του Πειραιά, παρουσία του Δημάρχου Γιάννη Μώραλη και της  Αντιδημάρχου Επικοινωνίας- Προβολής και Μέσων Ενημέρωσης και Αξιοποίησης Ευρωπαϊκών και Εθνικών Πόρων Ανδριάνας Ζαρακέλη, στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου.

Όπως ανακοινώθηκε, "με τη δημιουργία του Οργανισμού ο οποίος χρηματοδοτείται από την Ο.Χ.Ε. ξεκινάει μια σωστή και ολοκληρωμένη προσπάθεια" ( σ.σ. Δηλαδή, λέτε τώρα ότι η πολυδιαφημιζόμενη καμπάνια "Destination Piraeus" ήταν λάθος και λειψή;) "για την τουριστική προβολή και την ανάπτυξη του Πειραιά, η αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος  του Πειραιά, η τοποθέτησή του στη διεθνή και εσωτερική τουριστική αγορά ως  αναγνωρίσιμου τουριστικού προορισμού, καθώς και η ανάδειξη της ταυτότητά του, ως πολιτιστικού και επιχειρηματικού προορισμού, με στόχο την αύξηση της επισκεψιμότητας της πόλης".

@ Αλήθεια, φέτος θα μοιραστούν φυλλάδια Destination Piraeus ή θα πρέπει οι τουρίστες να βρουν την σελίδα του στο διαδίκτυο; 
Destination Piraeus : Ποιοι επισκέπτονται τη σελίδα για την τουριστική προβολή του Δήμου Πειραιά (ΕΙΚΟΝA)
Μιλάμε για γέλια...