Latest News

Σάββατο 21 Μαΐου 2016

Απίστευτη γκάφα με το Destination Piraeus - Ακόμα και το λογότυπο είναι λάθος! (ΕΙΚΟΝΕΣ)

Μια γκάφα επιπέδου παιδικού σταθμού "βγάζει μάτια" στην πολυδιαφημισμένη καμπάνια «Destination Piraeus - Προορισμός Πειραιάς», που λένε ότι αποτελεί το "εργαλείο" για την προβολή...
 του Πειραιά. 
Το λογότυπο του "Destination Piraeus" στα ελληνικά και τα αγγλικά είναι γραμμένο...λάθος!



Όπως βλέπετε στις φωτογραφίες,  το "Α" εμφανίζεται να γράφετε σαν "Λ" και στο ελληνικό και στο αγγλικό λογότυπο του  "Destination Piraeus" που υποτίθεται ότι είναι επικοινωνιακή καμπάνια με  ενιαία «ταυτότητα» για να συμβάλλει στο να γίνει ο Πειραιάς αναγνωρίσιμος ως προορισμός»!

Φανταστείτε τώρα ένας επισκέπτης Έλληνας αλλά κυρίως ξένος να βλέπει αυτό το λογότυπο και προσπαθεί να το διαβάσει, αν καταλαβαίνει ότι πρόκειται για την πόλη του Πειραιά ή για κάτι άλλο;   


Το λάθος αυτό μπορεί να είναι μια επική... τσαχπινιά του καλλιτέχνη που σχεδίασε το λογότυπο. Εκείνο όμως που προκαλεί μεγαλύτερη εντύπωση ότι κανείς από όσους το είδαν (και φυσικά το ενέκριναν) δεν πρόσεξε ότι αυτό το λογότυπο είναι τουλάχιστον... ατυχής έμπνευσης, αλλά και σε κάθε περίπτωση δεν στέλνει σαφές και αποτελεσματικό μήνυμα για την προβολή της πόλης του Πειραιά. 
Άλλωστε, δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι το "Destination Piraeus"  καταγράφει μηδαμινά αποτελέσματα εδώ και ενάμιση χρόνο. 

Η καμπάνια αυτή στο σύνολό της είναι δωρεά του προέδρου της ΠΑΕ Ολυμπιακός Βαγγέλη Μαρινάκη προς το Δήμο Πειραιά, ο οποίος συμμετείχε στο σχεδιασμό και έχει την πλήρη ευθύνη για τη διαχείρισή της, με προσλήψεις εξωτερικών συνεργατών...
@ Έτσι, δεν είναι ή δεν βλέπουμε καλά, ρε παιδιά;