...δήμαρχος Νίκαιας-Αγ. Ι. Ρέντη στην εκδήλωση για την κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας. Ο δήμαρχος, θέλοντας να δώσει ένα τόνο αισιοδοξίας επεσήμανε πως η προσπάθεια της δημοτικής αρχής θα συνεχιστεί με το ίδιο πάθος, το ίδιο μεράκι, τον ίδιο ενθουσιασμό. «Το 2011 ήταν μια πραγματικά δύσκολη χρονιά και τα καταφέραμε. Θα συνεχίσουμε την αναμέτρησή μας με τα προβλήματα της πόλης προκειμένου να δώσουμε λύσεις ανάσας και προοπτικής», κατέληξε ο κ. Ιωακειμίδης.
Πέγκυ Ζήνα: Για να κάνω ξανά τηλεόραση θα πρέπει να είναι κάτι μουσικό ή
ενημερωτικό, δεν θα έμπαινα πάλι σε ρόλο κριτή
-
Στο ενδεχόμενο να βρεθεί σε κάποιο τηλεοπτικό πρόγραμμα αναφέρθηκε η Πέγκυ
Ζήνα, σχολιάζοντας πως θα την ενδιέφερε να υπάρξει μέλος μιας εκπομπής με
μουσι...
Πριν από 1 ώρα
