Latest News

Τρίτη 10 Οκτωβρίου 2017

Το “ναυάγιο” της τουριστικής προβολής του Πειραιά

“Ναυάγησε” φέτος η τουριστική προβολή του Δήμου Πειραιά... 


Μια ακόμη χρονιά φαίνεται να χάθηκε για την κρουαζιέρα στον Πειραιά, που συνεχίζει να βλέπει τους τουρίστες να περνούν, χωρίς ν' αφήνουν ούτε ένα ευρώ στα μαγαζιά της πόλης.


Μάλιστα, η φετινή τουριστική σεζόν κλείνει με την πετρελαιοκηλίδα από το ναυάγιο του δεξαμενόπλοιου “Αγία Ζώνη ΙΙ” που μαύρισε το Σαρωνικό και αναμένεται να επηρεάσει αρνητικά την προσέλευση τουριστών τα επόμενα χρόνια.

Η τουριστική προβολή του Πειραιά ήταν φέτος σχεδόν ανύπαρκτη. Δεν είναι τυχαίο ότι όλη την καλοκαιρινή σεζόν ο Δήμος Πειραιά δεν εξέδωσε ούτε μια επίσημη ανακοίνωση που να αφορά σε κάποια πρωτοβουλία για την τουριστική προβολή της πόλης. 

Το βάρος της προβολής φαίνεται ότι αφέθηκε να σηκώσει το "destinationpiraeus" που στήθηκε πριν από σχεδόν τρία χρόνια ύστερα από δωρεά του Βαγγέλη Μαρινάκη, χωρίς ωστόσο να έχει αποδώσει τα επιθυμητά αποτελέσματα, καθώς έχει μηδαμινή επισκεψιμότητα παρά τη διαφήμιση που έγινε από το Δήμο Πειραιά. (ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ)


Είναι χαρακτηριστικό ότι κάποια στιγμή το καλοκαίρι παρουσίασε τεχνικά προβλήματα και δεν το είχαν πάρει είδηση όσοι υποτίθεται πληρώνονται για την τουριστική και επικοινωνιακή προβολή του Πειραιά. (ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ)


Το πιο εντυπωσιακό είναι το "destinationpiraeus" κατάφερε να χρηματοδοτηθεί με εκατομμύρια ευρώ μέσω ΕΣΠΑ από την ΟΧΕ και δεν είναι λίγοι όσοι απορούν σε ποιους πρόκειται να διατεθούν αυτά τα χρήματα από τον Δήμο Πειραιά... (ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ)


@ Κι αν το Αρχαιολογικό Μουσείο κόβει τρία εισιτήρια, τότε δεν μπορεί να μιλάμε σοβαρά  για προσέλκυση τουριστών στην πόλη, αλλά για ναυάγιο της τουριστικής προβολής του Πειραιά...


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ



Ιδού η επικοινωνιακή "φούσκα" του Destination Piraeus