Latest News

Τρίτη 23 Ιουνίου 2026

Μάρω Κοντού: Για ένατη ημέρα στο νοσοκομείο αλλά εκτός ΜΕΘ

 


Στο νοσοκομείο «Αττικόν» εξακολουθεί να νοσηλεύεται για ένατη συνεχόμενη ημέρα η Μάρω Κοντού μετά το σοβαρό τραυματισμό της σε οικιακό ατύχημα.

Η αγαπημένη πρωταγωνίστρια, όπως έγινε γνωστό, δεν βρίσκεται σε Μονάδα Εντατικής Θεραπείας, αλλά νοσηλεύεται στην καρδιολογική πτέρυγα για προληπτικούς κυρίως λόγους. Όλες τις τελευταίες εξελίξεις για την κατάσταση της υγείας της.

«Δεν είναι στη ΜΕΘ, είναι στην καρδιολογική κλινική. Οι γιατροί καθημερινά επαναξιολογούν την κατάσταση της υγείας της, να δουν τι καλύτερο μπορούν να κάνουν. Με φαρμακευτική αγωγή είναι η αγαπημένη μας ηθοποιός, δεν υπάρχει προς το παρόν ορίζοντας για εξιτήριο ή κάτι άλλο.

Αυτό που έχουμε μάθει είναι ότι την επισκέπτονται λίγοι άνθρωποι και όχι πολλοί. Δεν έχει κάνει χειρουργείο, αντιμετωπίζονται με φάρμακα τα τραύματα»