Latest News

Παρασκευή 29 Μαρτίου 2024

Έγκλημα στα Τέμπη: To έγγραφο που καίει τον Καραμανλή -Γνώριζε για τον κίνδυνο σοβαρού ατυχήματος

 Για άλλη μια φορά επέλεξε να κουνήσει το δάχτυλο ο πρώην υπουργός Μεταφορών Κώστας Αχ. Καραμανλής, ο οποίος αφενός δεν φαίνεται διόλου μεταμελημένος για όσα τραγικά έλαβαν χώρα στα Τέμπη, αφετέρου δεν δείχνει διατεθειμένος να αναλάβει καμία ευθύνη για ό,τι συνέβαινε στον σιδηροδρομικό δίχτυο που τελικά οδήγησε στο έγκλημα με τους 57 νεκρούς και τους περίπου...

180 τραυματίες.


Συνεχίζοντας λοιπόν σε ανάλογο ύφος και περιεχόμενο δύο μόλις μέρες μετά την προκλητική και κυνική του ομιλία μέσα στο Κοινοβούλιο, ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας επιδόθηκε σε ακόμα μία επιχείρηση διαστρέβλωσης της αλήθειας, μιλώντας στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ. 

Συγκεκριμένα, όταν του τέθηκε το ζήτημα ότι υπήρξαν προειδοποιήσεις από στελέχη και συνδικαλιστές του ΟΣΕ πως ελλοχεύει άμεσος κίνδυνος δυστυχήματος, ο κ. Καραμανλής έσπευσε να κάνει λόγο για «μύθο» και να δηλώσει κατηγορηματικά και με στόμφο (και κουνώντας το δάχτυλο): «Οι προειδοποιήσεις δεν ήταν για ατυχήματα. Κι ας μου φέρετε ένα χαρτί που να λέει ότι εμείς προειδοποιούμε ότι θα γίνει ένα τέτοιο μεγάλο δυστύχημα». 


Τον υπουργό διέψευσε  το εμπιστευτικό έγγραφο που είχε στείλει ο Φίλιππος Τσαλίδης (διετέλεσε διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από τον Μάρτιο του 2016 ως τις 14 Σεπτεμβρίου του 2021) προς τον κ. Καραμανλή που προειδοποιεί για τον σοβαρότατο κίνδυνο τραγικού συμβάντος. 

Υπενθυμίζεται ότι ο Φίλιππος Τσαλίδης ήταν μεταξύ των μαρτύρων που είχε ζητήσει η αντιπολίτευση να καταθέσουν στην Εξεταστική επιτροπή για τα Τέμπη, αλλά δεν το επέτρεψε η κυβερνητική πλειοψηφία. Σύμφωνα με όσα κατέθεσε ο Φίλιππος Τσαλίδης στον ανακριτή Λάρισας, το υπουργείο Μεταφορών ήταν πλήρως ενήμερο για την κατάσταση στους σιδηροδρόμους. 
Κατέθεσε μάλιστα πως είχε στείλει στο υπουργείο επιστολή στις 6 Σεπτεμβρίου του 2021, όταν υπουργός ήταν ο Κώστας Αχ. Καραμανλής, με την οποία ενημέρωνε «για την κατάσταση του δικτύου». Είπε ότι είχε κάνει «ενημερώσεις, οι περισσότερες εκ των οποίων αφορούσαν την υποδομή. Οι ενημερώσεις γίνονταν είτε μέσω αλληλογραφίας είτε προφορικά». Πρόσθεσε ότι είχε αποστείλει επιστολές ξανά στον υπουργό και τους γενικούς γραμματείς του υπουργείου Μεταφορών, αλλά «στις περισσότερες από αυτές δεν είχα λάβει απάντηση».

Ακολουθεί το έγγραφο και οι σχετικές ανακοινώσεις: