Latest News

Τετάρτη, 29 Νοεμβρίου 2017

Επικοινωνιακό σόου με το Μετροπόντικα στον Πειραιά - Το Μετρό έρχεται το 2022, το Τραμ δεν έχει συρμούς!


Σε "φιέστα" εξελίχθηκε η άφιξη του Μετροπόντικα που έφτασε με καθυστέρηση δύο χρόνων στον Πειραιά...

Η επέκταση του Μετρό στον Πειραιά ήταν να τελειώσει το 2017, ενώ αναμένεται να πιάσει λιμάνι μετά από 5 χρόνια, αν δεν υπάρξουν άλλα απρόοπτα.

 Ακόμα μεγαλύτερη είναι η καθυστέρηση με το έργο του Τραμ, το οποίο μπορεί να βρίσκεται στην τελική ευθεία, αλλά δεν υπάρχουν συρμοί για να λειτουργήσει άμεσα.

Ο πρώην βουλευτής Δημήτρης Καρύδης με αφορμή την πανηγυρική φιέστα για την άφιξη του Μετροπόντικα στον Πειραιά με πρωταγωνιστή τον αρμόδιο υπουργό Σπίρτζη και κομπάρσους τοπικούς παράγοντες, σχολιάζει τα εξής :

«Ο κ. Σπρίτζης αντί να προκαλεί με φτηνά επικοινωνιακά σόου, θα έπρεπε να στρωθεί στην δουλειά για να παραδώσει … χθες το ΜΕΤΡΟ και το ΤΡΑΜ στους Πειραιώτες, που υφίστανται μια απίστευτη ταλαιπωρία.
Μια ταλαιπωρία η οποία δυστυχώς θα κρατήσει ακόμη τουλάχιστον 4 χρόνια, καταδικάζοντας ειδικά πολλούς επαγγελματίες σε πολύχρονο οικονομικό αποκλεισμό.
Χαιρετίζουμε επιτέλους την έλευση του Μετροπόντικα στον Πειραιά. Η άφιξη του όμως έπρεπε να έχει γίνει πριν από πολύ χρόνο και το ΜΕΤΡΟ να βρίσκεται σε πλήρη λειτουργία στο τέλος του 2017.
Κανείς έτσι από την κυβέρνηση των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ δεν μπορεί να έρχεται στην πόλη συνοδεία τηλεοπτικών συνεργείων πανηγυρίζοντας. Σε όλους πλέον είναι γνωστό ότι το ΜΕΤΡΟ λόγω κυβερνητικής ανικανότητας και ανεπάρκειας θα παραδοθεί τμηματικά και στον Πειραιά θα είμαστε τυχεροί αν φθάσει το 2021!!!
Δυστυχώς ακόμη μεγαλύτερες καθυστερήσεις συμβαίνουν στην πορεία κατασκευής του ΤΡΑΜ. Ενώ σύμφωνα με τις δεσμεύσεις τους, θα έπρεπε ήδη να βρίσκεται σε πλήρη λειτουργία, η ολοκλήρωση της κατασκευής του μετατέθηκε για τα μέσα του ’18… και βλέπουμε. Αυτό σημαίνει ότι η θα συνεχιστεί η κυκλοφοριακή και η οικονομική ασφυξία στο κέντρο του Πειραιά.
Ο διαγωνισμός δε για την προμήθεια 25 νέων συρμών-που έχει ακυρωθεί 3 φορές μέχρι σήμερα-βρίσκεται στον αέρα μετά από προσφυγές στο ΣτΕ. Άρα ακόμη και να ολοκληρωθεί η κατασκευή του έργου, τα επόμενα περίπου 2 χρόνια δεν θα υπάρχουν νέοι συρμοί και ουσιαστικά θα υπολειτουργεί.
Και, ας μη μιλήσουμε για την επέκταση του ΤΡΑΜ προς Κερατσίνι- Πέραμα για την οποία έχουν γίνει ελάχιστα πράγματα ή για την υπογειοποίηση του ηλεκτρικού από τον Πειραιά στο Νέο Φάληρο, που παρά τις εξαγγελίες Σπίρτζη δεν έχει γίνει το παραμικρό.
Η ωμή κοροϊδία και οι απάτες των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ δεν περνούν πια. 
Οι πολίτες έχουν γνώση και κρίση».