Latest News

Πέμπτη 14 Σεπτεμβρίου 2017

Με παρατάσεις από το ΥΕΝ ταξίδευε το «ΑΓΙΑ ΖΩΝΗ ΙΙ» - Τα άλλα δύο πλοία της εταιρείας έδεσαν για λαθρεμπόριο (ΕΙΚΟΝΕΣ ΕΓΓΡΑΦΑ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΑ)

Νέα συγκλονιστικά στοιχεία αποκαλύπτονται για το ναυάγιο που προκάλεσε την οικολογική καταστροφή...
στο Σαρωνικό.

Mε παρατάσεις από το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας συνέχισε να ταξιδεύει το δεξαμενόπλοιο «ΑΓΙΑ ΖΩΝΗ ΙΙ» το οποίο προκάλεσε την τεράστια ρύπανση στον Σαρωνικό, ενώ την  ίδια στιγμή αποκαλύπτεται από τον ίδιο τον υπουργό ότι τα άλλα δύο πλοία της είχαν κατασχεθεί το 2012 και το 2013 για λαθρεμπόριο καυσίμων, αλλά τελικώς είχαν απαλλαγεί με βούλευμα.
Ειδικότερα,όπως αποδεικνύεται από έγγραφο του Κλάδου Ελέγχου Πλοίων του Υπουργείου Ναυτιλίας, που αποκαλύπτει το  «902.gr», το πιστοποιητικό αξιοπλοΐας του πλοίου είχε λήξει στις 27 Ιούλη και είχε λάβει παράταση για δύο μήνες. 

Συγκεκριμένα, στις 26 Ιούλη δόθηκε παράταση μέχρι τις 6 Αυγούστου. Στη συνέχεια, ακολούθησε και άλλη παράταση μέχρι τις 27 Σεπτέμβρη. Η παράταση δεν πρόλαβε να ολοκληρωθεί και το πλοίο ναυάγησε στις 10 Σεπτέμβρη, προκαλώντας την τεράστια ζημιά στο Σαρωνικό. 
Το γεγονός επιβεβαιώνει τις τεράστιες ευθύνες της κυβέρνησης, που παρέτεινε την άδεια λειτουργίας στο πλοίο, την ώρα που σύμφωνα με μαρτυρίες παρουσίαζε σοβαρά προβλήματα στο μηχανοστάσιο και στις σωληνώσεις του.
Για παράδειγμα, σοβαρές καταγγελίες υπάρχουν για το μηχανοστάσιο του πλοίου, που περιγράφεται ως «ρημάδι», ενώ οι σωληνώσεις του, ακόμα κι αυτές που έχουν να κάνουν με τη θάλασσα, είχαν παντού τρύπες και μπαλώματα... Οι ίδιες καταγγελίες αναφέρουν ότι η σκουριά είχε «φάει» και σημεία των λαμαρινών στα στεγανά του πλοίου, με αποτέλεσμα συχνά να «μπάζει» κι από εκεί νερά. 
Αποκάλυψη Κουρουμπλή
Την ίδια στιγμή ο υπουργός Ναυτιλίας Παναγιώτης Κουρουμπλής, ο οποίος έδινε τις παρατάσεις στην πλοιοκτήτρια εταιρεία του «Αγία Ζώνη ΙΙ» που βυθίστηκε τα ξημερώματα της Κυριακής στο Σαρωνικό προκαλώντας τεράστια οικολογική καταστροφή, άφησε αιχμές για την εταιρεία τονίζοντας πως τη στιγμή που βυθίστηκε το σκάφος, είχε πάνω του μόνο δύο εργαζόμενους. «Θα είμαστε πολύ αυστηροί. Είχαν κατασχεθεί για λαθρεμπόριο δύο σκάφη της εταιρείας» είπε χαρακτηριστικά. «Όταν η επιχείρηση τελειώσει, τα πάντα θα ελεγχθούν, δεν έχουμε λόγο να προστατεύσουμε κανέναν», είπε.

Η «ΑΓΙΑ ΖΩΝΗ» είχε ερευνηθεί το 2012 και το 2013 για υπόθεση λαθρεμπορίου καυσίμων και είχε τελικώς απαλλαγεί με βούλευμα.

Απάντηση της Blue Star Ferries


Στο μεταξύ,ο επιτελικός εμπορικός διευθυντής της Blues Star Ferries Διονύσης Θεοδωράτος απάντησε στις κατηγορίες που εξαπέλυσε ο κ. Κουντούρης και δήλωσε στο paraskhnio.gr τα εξής: «Με έκπληξη ακούσαμε τις δηλώσει του πλοιοκτήτη του «Αγία Ζώνη ΙΙ. Θεωρούμε τις κατηγορίες αυτές ανυπόστατες και αβάσιμες, και δεν έχουν καμμία σχέση με την πραγματικότητα. Ο κ. Κουντούρης προσπαθεί να αποπροσανατολίσει την κοινή γνώμη από το πραγματικό συμβάν. Ως εταιρεία επιφυλασσόμεθα επί παντός νόμιμου δικαιώματός μας για τη συκοφαντική δυσφήμηση που δεχθήκαμε».

Ανακοίνωση-μαρτυρία εξέδωσε η «Ελληνικός Νηογνώμων Α.Ε.».

«Σχετικά με τη διασπορά ανυπόστατων φημών για το δεξαμενόπλοιο Αγία Ζώνη ΙΙ, η Ελληνικός Νηογνώμων Α.Ε. ενημερώνει ότι το εν λόγω δεξαμενόπλοιο δεν έχει επιθεωρηθεί και δεν κατέχει οποιοδήποτε πιστοποιητικό αξιοπλοΐας εκδοθέν από τον Ελληνικό Νηογνώμονα», σημειώνεται.

Τι απαντάει η εταιρεία του Αγία Ζώνη II


Μέσω ανακοίνωσης που εξέδωσε  η εταιρεία, της οποίας ηγείται ο κ. Κουντούρης, αναφέρεται στην βύθιση του δεξαμενόπλοιου αλλά στις κινήσεις που έχει ακολουθήσει μέχρι στιγμής. Ταυτόχρονα απάντησε και στα όσα προσάπτουν στην εταιρεία για το πόσο αξιόπλοο ήταν το πλοίο.
Παρατίθεται αυτούσιο το Δελτίο Τύπου:
Πέραμα, 14 Σεπτεμβρίου 2017
Όπως είναι γνωστό έχουμε δώσει εντολή στην εταιρεία ΣΠΑΝΟΠΟΥΛΟΣ να εξαντλήσει όλα τα μέσα και το ανθρώπινο δυναμικό ώστε να περιοριστεί η ρύπανση.
Παρακολουθούμε με αγωνία την εξέλιξη όπως όλοι. Όμως το συμβάν είναι τραγικό και δεν συγχωρείται η εκμετάλλευσή του από κανέναν. Οι δηλώσεις διαφόρων «ειδικών και μη» περί των δήθεν αιτιών του ναυαγίου παραπληροφορούν το κοινό και δημιουργούν εντυπώσεις που δεν βοηθούν ούτε στο έργο της απορρύπανσης,ούτε στην διαλεύκανση της αλήθειας, που πρώτοι εμείς επιθυμούμε να αποκαλυφθεί αφού η οικονομική καταστροφή της εταιρείας μας εκ του συμβάντος είναι ανυπολόγιστη.
Αν και οι περιστάσεις δεν ενδείκνυνται για αντιπαραθέσεις, οφείλουμε προς υπεράσπιση τουλάχιστον των εργαζομένων στην εταιρεία μας, να επαναλάβουμε ότι το πλοίο είχε τα πιστοποιητικά του εν ισχύ και ΚΑΜΙΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΠΟΤΕ ΕΝΩΠΙΟΝ ΑΡΧΗΣ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑ ΝΑΥΤΙΚΟ σχετικά με την αξιοπλοΐα του Δ/Ξ’’ΑΓΙΑ ΖΩΝΗ ΙΙ’’.
Όποιος έχει αποδείξεις για το αντίθετο, τις οποίες τόσα χρόνια δεν κατέθεσε πουθενά θα πρέπει να τις προσκομίσει τώρα ενώπιον των αρμόδιων αρχών, αντί να εμπαίζει δια της διασποράς ψευδών ειδήσεων πρώτα τις αρχές που είναι κατά νόμο υπεύθυνες για τους ελέγχους των πλοίων, την εταιρεία που υπέστη την ζημία και βεβαίως τους επιχειρηματίες και τους πολίτες που υφίστανται τα αποτελέσματα του ναυαγίου."