Latest News

Δευτέρα 7 Νοεμβρίου 2016

Βασίλης Κορκίδης : Να αλλάξουν οι ενδιάμεσες εκπτώσεις


Την αλλαγή του καθορισμένου χρόνου των ενδιάμεσων εκπτώσεων ζητά ο πρόεδρος της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ) Βασίλης Κορκίδης, ο οποίος... προτείνει να δοθεί στους τοπικούς εμπορικούς συλλόγους το δικαίωμα να διαχειριστούν ελεύθερα δύο ή τρείς εκπτωτικές περιόδους σε συνεργασία με τις περιφέρειες τους.

Ειδικότερα, από την έρευνα της ΕΣΕΕ προκύπτει ότι ο μικρός τζίρος της Κυριακής φαίνεται ότι «απορροφά» εκείνο των προηγούμενων και επόμενων ημερών, αφού τα διαθέσιμα χρήματα των καταναλωτών είναι περιορισμένα.
 
Συμπερασματικά για την ενδιάμεση εκπτωτική περίοδο του Νοεμβρίου προκύπτει ότι το ποσοστό εκείνων που οι πωλήσεις τους κινήθηκαν σε «καλύτερα» επίπεδα μειώνονται μεταξύ των δύο περιόδων, ενώ αντίστοιχα ενισχύεται κατά πολύ το ποσοστό εκείνων που δήλωσαν ότι οι πωλήσεις κινήθηκαν σε «χειρότερα» επίπεδα.

 Επίσης, κατά τη διάρκεια των ενδιάμεσων εκπτώσεων φαίνεται ότι το ύψος του ποσοστού της έκπτωσης κινείται σε χαμηλότερα επίπεδα από τις παραδοσιακές περιόδους των θερινών και χειμερινών εκπτώσεων. Το μεγαλύτερο κομμάτι των επιχειρήσεων επιλέγει να διαμορφώνει το επίπεδο των εκπτώσεων μεταξύ 11% και 20% και εν συνεχεία μεταξύ 21% και 30%, ενώ δεν φαίνεται να προτιμούνται από τους επιχειρηματίες οι εκπτώσεις του 40%, κάτι που είναι λογικό καθώς βρίσκονται στην αρχή της χειμερινής «σεζόν».

 
Ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ Βασίλης Κορκίδης δήλωσε ότι «οι ενδιάμεσες εκπτώσεις δεν φαίνεται σύμφωνα με τα μέχρι σήμερα στοιχεία να συμβάλλουν στην τόνωση του τζίρου των καταστημάτων λιανικού εμπορίου. Είναι μάλιστα χαρακτηριστικό ότι η αγοραστική κίνηση του Σαββάτου σε μικρά και μεγάλα καταστήματα, σε εμπορικούς δρόμους και εμπορικά κέντρα, ήταν σχεδόν τριπλάσια της Κυριακής. Η ΕΣΕΕ έχει προτείνει την αλλαγή του καθορισμένου χρόνου των ενδιάμεσων εκπτώσεων και ζητά να δοθεί στους τοπικούς εμπορικούς συλλόγους το δικαίωμα να διαχειριστούν ελεύθερα, δύο ή τρείς εκπτωτικές περιόδους σε συνεργασία με τις περιφέρειες τους. Μετά την ολοκλήρωση της έρευνας του φετινού Νοεμβρίου για την επισκεψιμότητα και τον τζίρο στα καταστήματα λιανεμπορίου όλης της χώρας, θα επανέλθουμε τεκμηριωμένα στην πρόταση μας για τον "ανασχηματισμό" των ενδιάμεσων εκπτώσεων».