Latest News

Σάββατο, 15 Οκτωβρίου 2016

Γιατί καθυστερεί η γραμμή μετρό προς Πειραιά


.Μετ' εμποδίων συνεχίζουν να προχωρούν τα έργα για την επέκταση του Μετρό προς το λιμάνι ...

του Πειραιά.
Η επέκταση του μετρό από Αγία Μαρίνα έως το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά (7,6 χλμ., 6 σταθμοί) ξεκίνησε να κατασκευάζεται το 2012 και –σύμφωνα με τον αρχικό σχεδιασμό– θα ολοκληρωνόταν το 2017. Όμως σειρά προβλημάτων στο έργο (τεχνικών και οικονομικών) έχουν «εκτρέψει» τον στόχο παράδοσης του έργου περίπου κατά μία διετία.
Με δεδομένο ότι το μεγαλύτερο «πρόβλημα» του έργου, δηλαδή η κατασκευή του σταθμού Πειραιά, δεν θεωρείται ακόμα λυμένο, οι τεχνικοί της κοινοπραξίας (J&P ΑΒΑΞ, Ghella, Alstom Transport) και της Αττικό Μετρό αναζητούν τρόπους να κερδίσουν χαμένο έδαφος.
 Έτσι, προ ημερών εγκρίθηκε η μετακίνηση της «εξόδου» των χωμάτων από την εκσκαφή του μετροπόντικα κατά 2,5 χιλιόμετρα, μια κίνηση που θα «απελευθερώσει» το πρώτο, ήδη κατασκευασμένο κομμάτι της γραμμής και θα «γλιτώσει» 10 - 12 μήνες από το πολύπαθο έργο
Στο πλαίσιο αυτό την προηγούμενη εβδομάδα εγκρίθηκε η αλλαγή του σημείου «εξόδου» από τη γη, των υλικών από την εκσκαφή του μετροπόντικα. 
Σημειώνεται ότι στη λύση αυτή συναίνεσε και ο Δήμος Κορυδαλλού, προφανώς για να βοηθήσει στην ταχύτερη ολοκλήρωση της επέκτασης. Μάλιστα υπηρεσίες του δήμου και της Αττικό Μετρό καθόρισαν από κοινού την καλύτερη δυνατή διαδρομή για τα βαρέα οχήματα που απομακρύνουν τα χώματα, ώστε να υπάρξει η μικρότερη δυνατή όχληση στην πόλη.
'Οσο για τον μετροπόντικα, βρίσκεται σήμερα ανάμεσα στους σταθμούς Νίκαιας και Μανιάτικων, έχοντας ξεπεράσει ένα δύσκολο σημείο με πολλές σπηλαιώσεις και εκτιμάται ότι θα φθάσει στα Μανιάτικα στις αρχές του 2017.