Latest News

Πέμπτη 25 Φεβρουαρίου 2016

Τα "σπάει" η εφαρμογή «Pireapp» στον Πειραιά!

Μπορεί να μην πρόλαβε καλά καλά να γίνει γνωστή στους Πειραιώτες η ανοικτή γραμμή επικοινωνίας με τον Δήμο Πειραιά, μέσω της νέας εφαρμογής «Pireapp», αλλά και της...
τηλεφωνικής γραμμής 15510. 

Ωστόσο, δόθηκαν από το Δήμο Πειραιά τα πρώτα στοιχεία από την καταγραφή των προβλημάτων της καθημερινότητας στην πόλη.
Ειδικά σε ό,τι αφορά το «Pireapp», κατά την πρώτη εβδομάδα λειτουργίας του (16/02/2016-24/02/2016), 682 χρήστες «κατέβασαν» την εφαρμογή στο κινητό τους.  Σύμφωνα με την σχετική ανακοίνωση, συνολικά - και μέσω της εφαρμογής για έξυπνα κινητά και μέσω της γραμμής δημότη 15510 - έχουν σταλεί 63 αναφορές. (σ.σ. Δηλαδή, κατά μέσο όρο σχεδόν 9 αναφορές την ημέρα)

Από αυτές οι 9 έχουν επιλυθεί και 53 έχουν ήδη δρομολογηθεί προς επίλυση(;), ενώ μια μόλις αναφορά είναι σε εκκρεμότητα.(;)
Μάλιστα, από το Δήμο Πειραιά ισχυρίζονται πως τρεις ημέρες είναι ο μέσος χρόνος επίλυσης των προβλημάτων που αναφέρθηκαν.
Οι συχνότερες καταγραφές αφορούν:
1.Οδόστρωμα κατεστραμμένο:19%
2. Λακούβα στο οδόστρωμα: 14%


3. Πεζοδρόμιο κατεστραμμένο: 13%
4. Υπερμεγέθη Δένδρα-Φυτά: 11%
5. Σκουπίδια/Μπάζα: 8%
6 Ογκώδες αντικείμενο παρατημένο: 6%.

@ Τώρα, δηλαδή, μπορούμε να πούμε πως τα σπάει η εφαρμογή «Pireapp» στον Πειραιά;  
Και που σαι ακόμα όταν την μάθουν οι Πειραιώτες και δοθεί ως κίνητρο στους χρήστες τίποτα εισιτήρια διαρκείας του Ολυμπιακού...