Latest News

Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου 2015

Τι (ΔΕΝ) έκανε ο Δήμος Πειραιά για την κρουαζιέρα


Αν κάποιος ήθελε να περιγράψει όσα έκανε ή δεν έκανε ο Δήμος Πειραιά για την κρουαζιέρα, τότε θα αρκούσαν να πει μόνο δύο λέξεις:
Destination Piraeus!!!
Ο δήμαρχος Γιάννης Μώραλης περιέγραψε αναλυτικά όλα όσα έχουν γίνει για την κρουαζιέρα μέσα στους τελευταίους 15 μήνες. μιλώντας τη συνέντευξη τύπου για το 15ο East Med Yacht Show.
Δείτε τι είπε (τα θαυμαστικά είναι δικά μας)
«Για εμάς το κομμάτι του Τουρισμού ως νέα Δημοτική Αρχή, αποτελεί προτεραιότητα και  έναν από τους βασικούς πυλώνες  ανάπτυξης της πόλης μας. Έχουμε πει ότι ο Πειραιάς πρέπει να κοιτάει προς τη θάλασσα, να κοιτάει στη ναυτιλία, στον τουρισμό. Για τον Τουρισμό, έχουμε κάνει αρκετά πράγματα, έχουμε κλείσει ως Δημοτική Αρχή 14 μήνες, στην πιο δύσκολη χρονιά για τη χώρα, με πολλές εκλογές, με δημοψηφίσματα, με κλειστές τράπεζες, με τρομερά οικονομικά και κοινωνικά προβλήματα. Στο κομμάτι του Τουρισμού, έχουν γίνει σημαντικές παρεμβάσεις, που ίσως να μην είναι και πολύ γνωστές στο ευρύ κοινό. Προβάλλουμε το Destination Piraeus σε 60 σημεία στην πόλη και στα 2 τέρμιναλ του ΟΛΠ(!!!). Η καμπάνια περιλαμβάνει μεγάλα μπάνερ και αυτοκόλλητα(!!!). Στα τέρμιναλ κρουαζιέρας του ΟΛΠ  δεν υπήρχε φωτογραφία της πόλης του Πειραιά(!!!). Είχαν πολύ ωραία σημεία της Ελλάδας, από τα Μετέωρα, τη Μήλο, τη Μύκονο, την Αλόννησο, το Μοναστηράκι, εξαιρετικά σημεία αλλά δεν ήταν Πειραιάς(!!!) Αν πάει κάποιος σήμερα θα δει ότι είναι γεμάτο από όμορφα σημεία του Πειραιά, θα δει τα μνημεία μας, τους ναούς μας, το Δημοτικό Θέατρο, το Βεάκειο κ.α. Συζητήσαμε με τον ΟΑΣΑ και προσθέσαμε νέες στάσεις στη γραμμή Χ80. Οι δέκα στάσεις έγιναν 16 στην πόλη μας (!!!).  Έχουμε έρθει σε συνεννόηση με τους υπεύθυνους των κόκκινων και κίτρινων λεωφορείων, ώστε να παραμένουν οι τουρίστες στην πόλη μας(!!!). Στο πλαίσιο της αισθητικής αναβάθμισης, έχουμε κάνει σημαντικές παρεμβάσεις(!!!). Καλύψαμε το κτίριο της Ραλλείου και σε μια εβδομάδα σκεπάζουμε και το Σιλό αλλά και την Κάβα Χάλαρη. (!!!)Τυπώσαμε πάνω από 10.000 πολυτελή έντυπα Destination Piraeus και δημιουργήσαμε μια ολοκληρωμένη καμπάνια στα social media (!!!). Προβλήθηκε σε Final 4 Ευρωπαϊκό και σε άλλες δράσεις (!!!). Συμμετείχαμε με περίπτερο στο Posidonia Sea Tourism Forum στο Μέγαρο Μουσικής, συμμετείχαμε με περίπτερο στο συνέδριο του Eυropean Maritime Day (!!!)Φέραμε την Ευρωπαϊκή Ημέρα Θάλασσας και υλοποιήσαμε ένα τριήμερο σημαντικών εκδηλώσεων και είπαμε ότι θα γίνει θεσμός κάθε χρόνο(!!!). Προβάλλαμε το Destination Piraeus στον τουριστικό οδηγό του Ε.Σ.Π. και προχωρήσαμε σε  συνεννόηση με ΟΑΣΑ και ΣΤΑΣΥ για προβολή στα δικά τους Μέσα Μαζικής Μεταφοράς  ενώ κάναμε και μια σειρά άλλων ενεργειών(!!!). Όλα αυτά σε  12 μήνες... (!!!)Σας ευχαριστώ»(!!!)
@ Άλλο κρουαζιέρα, άλλο Destination Piraeus!