Latest News

Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου 2014

Γ. Μώραλης:Η πόλη να μπει στον τουριστικό χάρτη- Οι επισκέπτες να ζήσουν την εμπειρία του Πειραιά

Ο Πειραιάς πρέπει να σταματήσει να είναι απλά ένα πέρασμα όπως συνέβαινε μέχρι σήμερα και να γίνει...

πόλη προορισμός. 
Αυτό τόνισε ο δήμαρχος της πόλης Γιάννης Μώραλης, μιλώντας στην παρουσίαση της τουριστικής καμπάνιας 
"DESTINATION PIRAEUS"- ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ ΠΕΙΡΑΙΑΣ.
Αναλυτικά ο δήμαρχος Γιάννης Μώραλης ανέφερε τα εξής:

"Θα ήθελα να σας καλωσορίσω στον προορισμό σας στον Πειραιά μας. Στο μεγάλο λιμάνι, σε μια πόλη με σπουδαία ιστορία, πολιτισμό αλλά και μοναδικές φυσικές ομορφιές. Την πρώτη πόλη που αντικρίζουν όσοι έρχονται από τη θάλασσα, την πρώτη πόλη της Αττικής γης που πατούν οι επισκέπτες όταν κατεβαίνουν από τα πλοία. 

Δύο περίπου εκατομμύρια επισκέπτες κάθε χρόνο βλέπουν τον Πειραιά από μακριά όταν προσεγγίζει το κρουαζιερόπλοιο στο λιμάνι μας, φτάνουν και πατούν εδώ, αλλά σχεδόν κανένας δεν μένει στην Πόλη. 
Αυτή η πόλη πρέπει να σταματήσει να είναι απλά ένα πέρασμα όπως συνέβαινε μέχρι σήμερα και να γίνει προορισμός. Οι επισκέπτες να ζήσουν την εμπειρία του Πειραιά. ταν βασική προεκλογική δέσμευσή μας η τουριστική ανάδειξη του Πειραιά. Αυτή τη δέσμευση σήμερα ξεκινάμε να την κάνουμε πραγματικότητα. Κάνουμε ένα σημαντικό πρώτο βήμα  προκείμενου να μπει η πόλη μας στον τουριστικό χάρτη.  Με τον τρόπο αυτό ουσιαστικά επιθυμούμε να δώσουμε μια ώθηση στην οικονομία της πόλης. Με σχέδιο και μεθοδικότητα. Να υπάρξει ανάπτυξη και να δημιουργηθούν θέσεις εργασίας στην πόλη για τους Πειραιώτες. Σε αυτό στοχεύει και αυτή η καμπάνια. Με τον τρόπο αυτό θα γνωρίζουν οι τουρίστες πριν φτάσουν στο λιμάνι σε ποια αξιοθέατα μπορούν να περιηγηθούν, που να πιούν καφέ και που να φάνε, ποια μουσεία να επισκεφτούν, που να ψωνίσουν Με λίγα λόγια τους παρακινούμε να «περπατήσουν την πόλη μας».Αυτό που θα δείτε σήμερα είναι μια δουλειά μηνών. Η καμπάνια ξεκίνησε να δουλεύεται από το καλοκαίρι, λίγες μόνο μέρες μετά τις εκλογές από μια ομάδα έμπειρων στο αντικείμενο ανθρώπων. Είναι μια εντυπωσιακή και πρωτοποριακή καμπάνια, η οποία στηρίζεται κατά κύριο λόγο στις νέες τεχνολογίες. Είναι η πρώτη φορά που ένας Δήμος στην Ελλάδα σχεδιάζει και υλοποιεί την τουριστική του προβολή αξιοποιώντας όλα τα έντυπα και ψηφιακά μέσα –συνδυαστικά. Η πρωτοποριακή καμπάνια με τίτλο «Destination Piraeus-Πειραιάς Προορισμός» είναι μια καμπάνια με ενιαία, υψηλής ποιότητας αισθητική άποψη που δημιουργεί μια μοντέρνα και άρτια «ταυτότητα» του Πειραιά. Είναι μια δυναμική καμπάνια που θα εξελίσσεται και θα ανανεώνεται διαρκώς  και η οποία θα προσφέρεται δωρεάν σε όλους. Με τη χρήση των πιο σύγχρονων και εντυπωσιακών ψηφιακών μέσων και τεχνικών πετυχαίνουμε να αναδείξουμε τον Πειραιά σε ολόκληρο το μεγαλείο του. Προβάλλονται, εκτός από το λιμάνι και την φυσική ομορφιά του παραλιακού μετώπου, τα αξιοθέατά, τα μουσεία, η μακρόχρονη ιστορία, οι ναοί, η πολιτιστική κληρονομιά και η αρχιτεκτονική του αρχοντικού Πειραιά. Προτείνονται διαδρομές για περιπάτους και περιοχές που ενδείκνυνται για φαγητό, αγορές,  διασκέδαση. Είναι βέβαιο ότι κάποιοι θα πουν ότι αυτά που θα δούμε είναι μια εικονική πραγματικότητα. Θα πουν για τα πολλά προβλήματα που υπάρχουν στην πόλη μας. Όμως φίλες και φίλοι εμείς αυτόν τον Πειραιά έχουμε στο μυαλό μας, αυτόν τον Πειραιά βλέπουμε, αυτόν τον Πειραιά επιθυμούμε να προβάλουμε δουλεύοντας παράλληλα προκειμένου τα υπαρκτά πράγματι προβλήματα να βελτιωθούν. Η καμπάνια αυτή περιλαμβάνει ένα πολυτελές έντυπο, ένα πολύγλωσσο site καθώς και εντυπωσιακές εφαρμογές για τηλέφωνα και tablet, που θα ενημερώνουν για την πολιτιστική ζωή της πόλης σε πραγματικό χρόνο μέσω του web site και των social media. Ταυτόχρονα έχουμε τη δυνατότητα να προσεγγίσουμε ευρύ και ποικίλο κοινό διαφόρων εθνικοτήτων. Στον συνολικό σχεδιασμό περιλαμβάνεται ενημέρωση των επισκεπτών μέσω info points στην πόλη του Πειραιά, στα μουσεία, στην Πινακοθήκη, στο Καραϊσκάκη, στο ΣΕΦ, στο σταθμό του ΗΣΑΠ κ.α. Θα διανέμεται επίσης προωθητικό υλικό (flyers, φυλλάδια) για τα έντυπα, το web site, τις εφαρμογές. Η καμπάνια θα υλοποιηθεί στα σημεία εισόδου της πόλης τόσο από στεριά όσο κα από θάλασσα, μέσα στα κρουαζιερόπλοια, τα πλοία της γραμμής και τα αεροπλάνα >Βέβαια τίποτα από όλα αυτά δεν θα είχε γίνει δεδομένων των πολύ κακών οικονομικών του Δήμου αν δεν λάμβανε την πρωτοβουλία ο Πρόεδρος της ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ και δημοτικός σύμβουλος Πειραιά ο κ. Ευάγγελος Μαρινάκης να καλύψει η ΠΑΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ εξ ολοκλήρου το κόστος της υλοποίησης όλων αυτών των εργαλείων επικοινωνίας, αλλά και  της καμπάνιας στο σύνολό της. Από σήμερα όλα αυτά γίνονται δωρεά στο Δήμο του Πειραιά, ο οποίος είναι πλέον ο αποκλειστικός διαχειριστής αυτής της καμπάνιας.
Ως εκ τούτου ευχαριστούμε πολύ τον Ολυμπιακό, καθώς με αυτό τον τρόπο βάζει το δικό του λιθαράκι στη προσπάθεια που ξεκίνησε η νέα Δημοτική Αρχή ώστε η πόλη που τον γέννησε ο Πειραιάς, να αποκτήσει ξανά την αίγλη που του αξίζει, ανταποδίδοντας με αυτό τον τρόπο μέρος της αγάπης των εκατομμυρίων φιλάθλων.
Εύχομαι όπως και προεκλογικά είχα τονίσει να υπάρξουν και άλλοι φορείς, σύλλογοι, εταιρείες, ιδιώτες προκειμένου να υποστηρίξουν αυτή τη νέα προσπάθεια που ξεκίνησε εδώ και τρεις μήνες, ώστε να βελτιώσουμε την συνολική εικόνα του Πειραιά και της ζωής των πολιτών του".