Μια εορταστική συναυλία παρουσιάστηκε χθες από την Φιλαρμονική Ορχήστρα του Δήμου Πειραιά, το Πρότυπο Μουσικό Κέντρο και το Μουσικό Σχολείο Πειραιά, στο Δημοτικό Θέατρο στο πλαίσιο των...
ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟ "ΣΤΡΑΒΟ" ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ Ή ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΟΥΝ ΜΑΖΙ ΜΑΣ, ΙΔΙΩΣ ΕΚΕΙΝΟΙ ΠΟΥ ΘΕΩΡΟΥΝ ΟΤΙ ΙΣΩΣ ΤΟΥΣ ΑΔΙΚΗΣΑΜΕ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΣΕ ΕΠΑΦΗ ΜΑΖΙ ΜΑΣ. ΣΤΕΙΛΤΕ ''ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ'' ΣΤO E-MAIL: reportaznet@gmail.com