Latest News

Σάββατο 27 Φεβρουαρίου 2021

Κατερίνα Τσάβαλου : «Ήμουν για δύο χρόνια με κρίσεις πανικού»! (ΒΙΝΤΕΟ)

 


Θέση για τις αποκαλύψεις και τις καταγγελίες που λαμβάνουν στο θέατρο αλλά και για την προσωπική της εμπειρία μίλησε 
η ηθοποιός Κατερίνα Τσάβαλου στο ...«MEGA Σαββατοκύριακο».

Αναφερόμενη στην υπόθεση Λιγνάδη, είπε ότι είναι «άδικη ερώτηση αν είχαμε καταλάβει κάτι. Άλλο να ακούς φήμες και άλλο αυτά που ακούσαμε τώρα. Έπαθα σοκ».

Σε ό,τι αφορά στις καταγγελίες για σεξουαλική παρενόχληση που έχουν δει το φως της δημοσιότητα, αλλά και τις καταγγελίες για ξυλοδαρμό του Πέτρου Φιλιππίδη σε ηθοποιό, που έγινε γνωστό μέσω του MEGA, η ηθοποιός είπε ότι τα περιστατικά ήταν γνωστά.

«Για τις παρενοχλήσεις και την εργασιακή βία, για τους ανθρώπους που έχουν κατηγορηθεί, όντως τα ξέραμε. Είχα ακούσει την καταγγελία για τον ηθοποιό που ξυλοκοπούνταν στην παράσταση» είπε, υπογραμμίζοντας ότι «είναι η ώρα να βγουν όλα στο φως. Το θέατρο είναι φως».

«Πιστεύω ότι θα αλλάξει το θέατρο. Θα μπουν όρια. Για τις νέες γενιές θα είναι καλύτερα» πρόσθεσε.

Ακόμα, χαρακτήρισε ως «φάουλ» την επίθεση του Δημήτρη Λιγνάδη στον πρόεδρο του Σωματείου Ελλήνων Ηθοποιών, Σπύρο Μπιμπίλα. «Ο Μπιμπίλας είναι ένας άνθρωπος που είναι το ΣΕΗ η ψυχή του. Είναι πολύ καλός ηθοποιός. Είναι ο άνθρωπος που βοηθά κόσμο, συναδέρφους. Χάρη σε αυτόν λειτουργεί το σωματείο. Για τον Σπύρο Μπιμπίλα συσπειρωθήκαμε, είμαστε μαζί του» τόνισε.

Προανήγγειλε δε ότι υπάρχουν 200 καταγγελίες για περιστατικά βίας και παρενόχλησης στο ΣΕΗ και πως σύντομα θα βγουν άλλες δύο – τρεις υποθέσεις στην δημοσιότητα. 

«Για δύο χρόνια ήμουν με κρίσεις πανικού»

Επιπλέον, μίλησε για την δική της άσχημη εμπειρία.

«Δύο φορές έχω υποστεί σεξουαλική παρενόχληση γενικά στη ζωή μου. Όμως, έχω υποστεί εργασιακή βία. Πήγαινα στη δουλειά, δεν με άφηνε να παίξω, μου έλεγε την ώρα της παράστασης «πω, πω πώς παίζεις έτσι, βαριέμαι». Το θέατρο ήταν γεμάτο. Το είχα πει στους δικούς μου, σκέφτηκα να φύγω αλλά ήμουν επαγγελματίας ηθοποιός. Ήμουν 2 χρόνια με κρίσεις πανικού πάνω στη σκηνή επειδή δεν μπορούσα να το εξωτερικεύσω».