Latest News

Σάββατο 13 Φεβρουαρίου 2016

Ο Σειρηνάκης αποκαλύπτει: Πώς το ελληνικό κράτος έχασε 40 εκατ. ευρώ από το πορνό της Τζούλιας;(ΕΙΚΟΝΕΣ)

Ποιος δεν θυμάται το σάλο που προκλήθηκε στις αρχές του 2010, όταν ένα ροζ DVD με τίτλο «Το απαγορευμένο καυτό ερωτικό βίντεο» και εξώφυλλο τη Τζούλια Αλεξανδράτου έκανε την εμφάνισή του...
στα περίπτερα;
Μπορεί η Τζούλια αρχικά να αρνήθηκε το επαγγελματικό του όλου πράγματος και να έκανε λόγο για προϊόν υποκλοπής, ωστόσο όπως αποδείχθηκε, το καυτό DVD ήταν άκρως… επαγγελματικό και αποτέλεσε μια «στροφή» στη μέχρι τότε καριέρα της Αλεξανδράτου. Οι φήμες για το πόσα χρήματα κέρδισε από τις πωλήσεις του, έδιναν και έπαιρναν με την ίδια να μην απαντά πόσες χιλιάδες ευρώ προστέθηκαν στον τραπεζικό της λογαριασμό από την πρώτη ταινία σε συνεργασία με την Sirina Productions του Δημήτρη Σειρηνάκη.
Μετά το απαγορευμένο, ακολούθησαν ακόμα τέσσερις ταινίες: Οι «Τζούλια 2 Μαύροι», «Τζούλια Αλεξανδράτου - Το Απαγορευμένο (χωρίς περικοπές)», «1ο Ελληνικό Αντρικό Casting» και «Η Τζούλια Ξαναχτυπά! Το Casting του Γιατρού». Αυτό βέβαια που μας απασχολεί αυτή τη φορά είναι το πρώτο ροζ DVD που έγινε ανάρπαστο και παρά τα 20 ευρώ που κόστιζε ο κόσμος έσπευσε να προμηθευτεί και να απολαύσει.
Ο Δημήτρης Σειρηνάκης μίλησε στον Κωστή Χριστοδούλου και το news247.gr για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει η βιομηχανία του πορνό στην Ελλάδα και τόνισε πως το ελληνικό κράτος κατάφερε να χάσει 40 εκατομμύρια ευρώ μόνο από την πρώτη ταινία της Τζούλιας Αλεξανδράτου. Πώς όμως έγινε αυτό;
«Η πειρατεία στη δουλειά μας είναι τεράστιο πρόβλημα. Είναι κανονική κλεψιά. Αν έρθεις μια μέρα σε γύρισμα και δεις πόσο δύσκολο είναι να γίνει μίας ώρας ταινία, πόσοι άνθρωποι δουλεύουν, τι άγχος υπάρχει για όλο αυτό και απλά κάποιος δεν αφαιρεί έναν καφέ από τη ζωή του για να πληρώσει να δει μια Ελληνίδα, που του αρέσει να τη δει, και μετά κριτικάρει κιόλας, θα θες να τον σκοτώσεις. Είναι σαν να μπαίνουν στο σπίτι σου και να σε κλέβουν κανονικά. Στη δική μου τη δουλειά θεωρείται τελείως νορμάλ να πάρει κάποιος την ταινία μου και να την ανεβάσει στο ίντερνετ και να τη βλέπει όλος ο κόσμος. Από τη μία είναι θέμα παιδείας του καταναλωτή ή του θεατή. Αν κάποιος κλέψει το αυτοκίνητό σου και έρθει και μου δώσει τα κλειδιά στο χέρι και μου πει, πάρε το με 2 χιλιάρικα, είναι θέμα παιδείας αν εγώ θα πάρω κάτι που ξέρω ότι είναι κλεμμένο. Το ότι κάτι είναι πολύ εύκολο να το κλέψεις δεν σημαίνει ότι δεν κλέβεις. Σε εμάς το μέσο κόστος παραγωγής είναι 100 χιλιάδες και σε κάθε παραγωγή απασχολούνται 30 – 35 άτομα, αλλά δεν είναι μόνο αυτοί. Είναι και η εταιρεία που θα «κόψει» το DVD σε ένα εργοστάσιο, είναι και δίκτυο διανομής, και το περίπτερο, και οι άνθρωποι που δουλεύουν στο site, μία ολόκληρη αλυσίδα.
Και από την άλλη είναι το κράτος. Για παράδειγμα ποτέ δεν κατάλαβε ότι έχασε ένα 23% ΦΠΑ από τα πειρατικά download της ταινίας της Τζούλιας και ένα 26% εφορίας από εμένα. Δηλαδή στην ουσία το κράτος κυνηγάει όλο τον κόσμο για να του βάλει μία φορολογία παραπάνω και μόνο από εμένα θα μπορούσε να είχε πάρει 30 – 40 εκατ. ευρώ από ένα και μόνο DVD. Είναι κάτι που το εξηγείς στους ελεγκτές και δεν το καταλαβαίνουν ή δεν θέλουν να το καταλάβουν: Γιατί κυνηγάτε εμένα για το τι θα δώσω και δεν προστατεύετε εμένα ώστε να κερδίσουμε όλοι μας; Αν με προστάτευαν, αν σήμερα πες βγάζω 1 ευρώ, αύριο θα είχα 100 και θα ήταν προς όφελος όλων μας. Δυστυχώς δεν έχουν νοοτροπία επιχειρηματική και το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι πώς να έχουν έσοδα με κατασταλτικά μέσα. Και εκεί είναι που χάνουνε».
«Δεν παίζει κανένα ρόλο η κρίση στο να παίξει κάποιος σε τσόντα ή όχι. Κάποιος που έχει ηθικές αξίες για το πώς βλέπει τα πράγματα στην ζωή του, δεν παίζει κανένα ρόλο αν θα πάρει 500 ευρώ παραπάνω για να κάνει κάτι που δεν θέλει. Εννοείται πως παίζει ρόλο το οικονομικό, αλλά περισσότερο είναι θέμα ταμπού. Μετά την Τζούλια Αλεξανδράτου έπαιξαν πάρα πολλές κοπέλες και μοντέλα στις ταινίες επειδή έπαιξε η Τζούλια και έριξε τα ταμπού. Κανείς δεν έπαιξε λόγω κρίσης. Ουγγαρέζες, Τσέχες... αν τις δεις στη δουλειά δεν είναι ότι παίζουν επειδή έχουν χαμηλότερο εισόδημα από ό,τι οι Αμερικάνες, έχουν κουλτούρα στο σεξ. Αν βάλεις μία Ουγγαρέζα να παίξει σε μία ταινία και βάλεις και μία άλλη, από τρίτη χώρα, θα δεις ότι έχει διαφορά, και από θέμα DNA στην σεξουαλικότητα και από θέμα επαγγελματισμού».