Latest News

Κυριακή 21 Ιουνίου 2015

Τι είναι αυτό που ενώνει το "Λιμάνι της Αγωνίας" και τη Χρυσή Αυγή στο λιμάνι του Πειραιά

Κι όμως υπάρχει κάτι που συμφωνούν το "Λιμάνι της Αγωνίας" -πρόσκειται στο ΣΥΡΙΖΑ- με την Χρυσή Αυγή κάτω στο λιμάνι...
του Πειραιά.

Και οι δύο διαφωνούν κάθετα με την πώληση του πλειοψηφικού πακέτου του ΟΛΠ.
Ειδικότερα, το Λιμάνι της Αγωνίας εξέδωσε ανακοίνωση με τίτλο "ΟΧΙ ΣΤΗΝ  ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΛΙΜΑΝΙΟΥ  ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ ΔΗΜΟΣΙΟ ΛΙΜΑΝΙ ΑΝΟΙΧΤΟ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ".

Στην ανακοίνωση αναφέρει τα εξής:
"Με αποκλειστικό θέμα την επαπειλούμενη ιδιωτικοποίηση του λιμανιού του Πειραιά,  το «Λιμάνι της Αγωνίας» συγκάλεσε έκτακτη Γενική Συνέλευση των μελών και φίλων του, στις 14 Ιουνίου 2015 στο Στέκι του ΛτΑ.  Στη διάρκεια της πολύωρης, μαζικής συνέλευσης, έγινε λεπτομερής ενημέρωση για το μεγαλύτερο μεικτό λιμά
Το «Λιμάνι της Αγωνίας» ενώνει τη φωνή του με τους πολίτες, τις κινήσεις, τους φορείς και τις πολιτικές δυνάμεις  που ζητούν την ακύρωση του διαγωνισμού πώλησης του ΟΛΠ και την παραμονή του υπό δημόσιο έλεγχο, ώστε με τις κατάλληλεςνι της Ευρώπης και τις πολλαπλές υπηρεσίες του -ακτοπλοΐα, κρουαζιέρα,  διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων, διακίνηση  αυτοκινήτων, ναυπηγοεπισκευή κ.ά. Επίσης, υπήρξε ενημέρωση και συζήτηση  για την ιστορική διαδρομή του Ο.Λ.Π, την εισαγωγή του στο χρηματιστήριο ως ΟΛΠ Α.Ε., τους όρους παραχώρησης από τις μνημονιακές κυβερνήσεις του μεγαλύτερου μέρους της διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων στην κρατική κινεζική εταιρεία COSCO, καθώς και το πρόσφατο «ξεπάγωμα»  του διεθνούς διαγωνισμού για την πώληση του πλειοψηφικού πακέτου μετοχών της ΟΛΠ Α.Ε. που κατέχει το Δημόσιο,  στο πλαίσιο της απαίτησης των δανειστών για την ιδιωτικοποίηση λιμανιών και αεροδρομίων.
Το «Λιμάνι της Αγωνίας» από την ίδρυσή του (το 1998), έχει κάνει σημαία του την προάσπιση του δημόσιου χαρακτήρα του λιμανιού του Πειραιά και την ενίσχυση των δεσμών του  με την πόλη και την οικονομική, κοινωνική και πολιτιστική  ζωή της. Τα λιμάνια  είναι βασικές υποδομές της οικονομικής ζωής της χώρας και δεν μπορεί παρά να ανήκουν στο Δημόσιο, ώστε να χρησιμοποιούνται για την υλοποίηση  των  εκάστοτε στρατηγικών και πολιτικών ανάπτυξης της χώρας.
Ιδιαίτερα στις σημερινές συνθήκες βαθιάς οικονομικής ύφεσης, το μεγάλο λιμάνι του Πειραιά με τις ποικίλες λειτουργίες του μπορεί  να αποτελέσει στρατηγικό  εργαλείο  για  την επανεκκίνηση  της τοπικής οικονομίας  με την επαναλειτουργία  της Ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης στο Πέραμα και την αναζωογόνηση των επιχειρήσεων ανεφοδιασμού και παροχής υπηρεσιών στα πλοία. Παράλληλα, λόγω του μεγέθους του και της στρατηγικής  του θέσης, το λιμάνι του Πειραιά μπορεί να συμβάλλει καθοριστικά και στην παραγωγική ανασυγκρότηση  ολόκληρης της χώρας. προσαρμογές και σε συνεργασία με τους παραλιμένιους δήμους και τις τοπικές κοινωνίες, ο δημόσιος ΟΛΠ να υλοποιήσει τις στρατηγικές επιλογές της κυβέρνησης  καθώς και τις προσδοκίες  των Πειραιωτών  για πολύπλευρη ανάπτυξη, προς όφελος των πολιτών και του δημοσίου συμφέροντος".

ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ 
Πριν λίγο καιρό, ο δημοτικός σύμβουλος της Χρυσής Αυγής Ηλίας Κατσαφάδος, ο οποίος παραπονιέται ότι δεν του βάζουν τα δελτία τύπου, μας είχε στείλει e-mail σχετικά με την πώληση του ΟΛΠ, σημειώνοντας τα εξής:
"Η Δημοτική παράταξη ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΥΓΗ εμμένει στην αντίθεσή της για την πώληση των μετοχών του ΟΛΠ και πάγια θέση έχει εκφράσει  να  παραμείνουν τα λιμάνια της χώρας αυτοδιοίκητοι οργανισμοί υπό τον πλήρη έλεγχο του ελληνικού δημοσίου, όπως λειτουργούσε και το λιμάνι του Πειραιά στην προς Cosco εποχή.  Το Ιανουάριο που ορκίστηκε η νέα κυβέρνηση ανακοινώθηκε πανηγυρικά στην παράδοση-παραλαβή του Υπουργείου Ναυτιλίας  ότι
«Ο δημόσιος χαρακτήρας του λιμανιού παραμένει, η ιδιωτικοποίηση του ΟΛΠ σταματάει εδώ». Οφείλει η κυβέρνηση να δείξει συνέπεια και αποφασιστικότητα σε όσες εξαγγελίες προβαίνει και να ακυρώσει τις διαδικασίες πώλησης του ΟΛΠ.
Είναι εθνικό θέμα. Η στρατηγική θέση και οι δυνατότητες του λιμανιού έχουν ύψιστη σημασία για την πόλη του Πειραιά και για την Ευρώπη ως πύλη εισόδου και διακίνησης –μεταφοράς εμπορευμάτων. Έχουν ήδη παραχωρηθεί δύο από τους τρείς τερματικούς σταθμούς του λιμανιού στην εταιρεία Cosco  χωρίς  καμία ενέργεια για οικονομικό όφελος της πόλης του Πειραιά και  ενίσχυση της τοπικής οικονομίας  όπως είχε  προβλεφθεί.

Όλοι οι πειραιώτες είμαστε περήφανοι διότι το λιμάνι του Πειραιά αποτελεί επί σειρά ετών ένα σημαντικό σταθμό εργασίας για τους κατοίκους. Είναι  το μεγαλύτερο επιβατικό λιμάνι της Ευρώπης. Ασκεί έργο σε 7 κλάδους λιμενικής δραστηριότητας  : (α) Ακτοπλοΐα, (β) Κρουαζιέρα, (γ) Car-terminal, (δ) Ro-Ro, (ε) εμπορευματοκιβώτια, (στ) ναυπηγοεπισκευή και (ζ) περιβαλλοντικές - εφοδιαστικές εργασίες και αποτελεί τμήμα του ευρωπαϊκού λιμενικού συστήματος.
ΔΕΝ ΠΩΛΕΊΤΑΙ"

ΗΛΙΑΣ ΚΑΤΣΑΦΑΔΟΣ"

@ Κοίτα που τους ένωσε η πώληση του ΟΛΠ...