Σύμφωνα με το Υπουργείο Ανάπτυξης, πρέπει να είναι αναρτημένος τιμοκατάλογος με τα εν λόγω διατιμημένα προϊόντα σε εμφανές σημείο και να υπάρχει «δελτίο καταγγελιών», όπου ο καταναλωτής καταγράφει την όποια παρατυπία έπεσε στην αντίληψή του (το ένα φύλλο της καταγγελίας αποστέλλεται στην αρμόδια δ/νση της Περιφέρειες που δραστηριοποιείται ο ιδιοκτήτης της καντίνας). Επίσης μπορούμε να ενημερώσουμε τηλεφωνικά την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή 1520.
@ Τώρα αν βρείτε καντίνα σε οργανωμένη πλαζ με αυτές τις ανώτερες τιμές, τότε να μας το πείτε για να τους κάνουμε θέμα...