
του πλοίου.
Επίσης το ελληνικό δημόσιο, τον Απρίλιο του 2013 είχε υποβάλλει αγωγή, ζητώντας αποζημίωση για ηθική βλάβη για τον ίδιο λόγο, αλλά και για ηθική βλάβη που προκλήθηκε από την επίρριψη ευθυνών για το ατύχημα, στον εσφαλμένο χάρτη της υδρογραφικής υπηρεσίας.
Εκπρόσωπος της πλοιοκτήτριας και διαχειρίστριας εταιρείας του Sea Diamond υποστηρίζει ότι υπάρχει απόλυτος σεβασμός στις αποφάσεις της ελληνικής δικαιοσύνης, αλλά θα ασκηθούν εφέσεις με την ελπίδα ότι οι αποφάσεις θα ανατραπούν.
Σημειώνεται ότι τις μετρήσεις στο θαλάσσιο οικοσύστημα της Σαντορίνης από το 2007, έχει αναλάβει, μετά από εντολή του υπουργείου Ναυτιλίας, το Ελληνικό Κέντρο Θαλασσίων Ερευνών ΕΛΚΕΘΕ που στην τελευταία έκθεσή του για έκτη συνεχόμενη χρονιά αναφέρει ότι η επιβάρυνση του θαλάσσιου περιβάλλοντος είναι αμελητέα και όλες οι τιμές είναι ιδιαίτερα χαμηλές και παρόμοιες με αυτές που ανιχνεύθηκαν στην ανοιχτή θάλασσα.
Ωστόσο οικολογικοί φορείς, έχουν κάνει λόγο για περιβαλλοντικό κίνδυνο από τη διάβρωση του ναυαγίου και ζητούν την ανέλκυση του πλοίου.
Ωστόσο οικολογικοί φορείς, έχουν κάνει λόγο για περιβαλλοντικό κίνδυνο από τη διάβρωση του ναυαγίου και ζητούν την ανέλκυση του πλοίου.
Στην περιοχή του ναυαγίου έχει τοποθετηθεί πλωτό φράγμα, ενώ πρόσφατα τοποθετήθηκε σύστημα τηλεμετρικής παρακολούθησης.