Ποδοσφαιρική αναμέτρηση θυμίζει η σύγκρουση της κυβέρνησης και των καθηγητών μέσης εκπαίδευσης με θεατές τους 100.000 υποψήφιους των πανελλαδικών εξετάσεων, αλλά των...
οικογενειών τους. Η κυβέρνηση για τον αλαζονικό χειρισμό της υπόθεσης, αλλά και την υποκρισία ότι δήθεν συμμερίζεταιν αγωνία των μαθητών και των γονιών τους. Οι καθηγητές για τον εκβιασμό ώστε να μην υποχρεωθούν να δουλέψουν 22 ώρες την εβδομάδα...
Ο καθένας ας ποντάρει, όπου νομίζει, αλλά χαμένοι είναι και οι δύο. Το έβλεπες, το έπαιξες;
Το σκίτσο της ημέρας είναι από την "Ελευθεροτυπία"
Στον Πειραιά η ιστορική τριήρης «Ολυμπιάς», πλοίο-σύμβολο του Πολεμικού
Ναυτικού [εικόνες]
-
Την τριήρη του Πολεμικού Ναυτικού «Ολυμπιάς», το μοναδικό πιστό λειτουργικό
αντίγραφο της αθηναϊκής τριήρους του 5ου αιώνα π.Χ., καθώς και τον
διευθυντή το...
Πριν από 1 ώρα