Latest News

Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου 2011

Οι σηκωμάρες του διαδικτύου

Οι σηκωμάρες του διαδικτύου - EditoΜπήκα για πρώτη φορά στο  ίντερνετ, το καλοκαίρι του 2000. Ούτε η λίμνη με τις πάπιες τέτοια ησυχία. Έγραφες τα κειμενάκια σου, έστελνες κάνα μέιλ, έπαιρνες κάνα μέιλ, έπαιζες καμιά πασιέντζα και το έκλεινες, με την ασφάλεια του ανθρώπου που ορίζει σε μεγάλο ποσοστό τη ζωή του. Τα blogs ήταν ελάχιστα, το facebook δεν υπήρχε και για να...... βρεις γκόμενο, έπρεπε να τραβηχτείς έξω από το σπίτι, σε μπαράκια και λοιπές μαζώξεις.
Σήμερα, κατουριέσαι και δεν σηκώνεσαι από τον υπολογιστή, μέχρι να διαβάσεις τι απάντησε η Πιτσιλωτή Πέστροφα στην Τσουρομαδημένη Κότα, όταν την είπε κωλορατσίστρια, για τον Αλβανό που αποκάλεσε Αλβανό και όχι Γάλλο, κάτι που δε λέγεται δημόσια, παρά μόνο ιδιωτικά, αλλιώς παθαίνεις βλεφαρόπτωση.
Ξεχνάς να φας, επειδή κάποιος εκφράζεται άσχημα για τον Μίκη Θεοδωράκη κι εσύ πρέπει να του αλλάξεις γνώμη οπωσδήποτε, αλλιώς θα πάθεις μαλάρια και θα πεθάνεις σε 24 ώρες.
Αργείς στη δουλειά σου, επειδή ο άλλος γράφει πως ψηφίζει ΠΑΣΟΚ, κάτι που είναι εντελώς εκτός μόδας αυτή την εποχή και αν δεν παραμείνεις συνδεδεμένος να τον ξεχέσεις/ διαγράψεις/ βρίσεις, στο ίνμποξ, θα σκορπιστείς σε εκατομμύρια πίξελς και η στάχτη σου θα πεταχτεί στους υπονόμους.
Φτύνεις την οθόνη όταν πέφτεις πάνω σε εθνικιστικά ή φιλοκυβερνητικά άρθρα, φωτογραφίες παιδεραστών, κακοποιήσεις ζώων και σκυλάδικα τραγούδια ή όλα αυτά από την ανάποδη, ανάλογα σε ποιο στρατόπεδο έτυχε να σε πετάξει η μοίρα.
Αλλά, όλα αυτά δεν είναι τίποτα.
Τα παραπάνω τα ανέφερα, για να γίνει κατανοητό πως το διαδίκτυο αν ήταν μόνο αυτά, θα είχε εξελιχθεί πολύ σωστά και σύμφωνα με τη φύση του ατελούς κωλανθρώπου.
Εκείνα που ξεπερνούν τα όρια της σαχλαμάρας και εισχωρούν στην ατμόσφαιρα της πλαγιομετωπικής με τη χλαπάτσα, είναι οι σηκωμάρες του διαδικτύου.
Στο διαδίκτυο, μια γυναίκα μπορεί να συναντήσει τρία είδη εραστών.
Τον μαλάκα, τον πιο μαλάκα και τον πολύ μαλάκα.
Άντρες που με το ένα χέρι τρώνε, μιλάνε, κάνουν τα τηλεφωνήματά τους, τις χειραψίες τους, εισπράττουν χρήματα, πληρώνουν, δουλεύουν και με το άλλο κρατάνε πάντα το πουλί τους.
Με το ένα χέρι κάνουν login στον λογαριασμό τους, με το ένα γράφουν και στις γυναίκες που γυροφέρνουν. Το άλλο μένει ακλόνητο να χαϊδεύει αυτό που τους κρέμεται, γιατί αν δε γαμήσουν όποια τους γυαλίσει, έχουν κάνει τάμα να το πάνε σέρνοντας στη χάρη της τον δεκαπενταύγουστο.
Σου γράφει λοιπόν ο ταμένος σε προσωπικό μήνυμα «είσαι πολύ όμορφη/ έξυπνη/μοναδική, θέλω οπωσδήποτε να σε γνωρίσω».
Αλλά έχει πήξει τόσο πολύ το φλόκι στον εγκέφαλο, που δεν σκέφτεται καθαρά και γράφει το ίδιο και σε άλλες σαρανταπέντε ιντερνετικές φίλες σου, αγνοώντας ότι οι γυναίκες τα λένε μεταξύ τους και του φτιάχνουν μαντινάδα «Σαν αποθάνει μάθετε, τον έλεγαν Αλέξη, μα μη τον θάψετε βαθιά, μην τύχει και του πέσει», η οποία κυκλοφορεί σε όλα τα γυναικεία προφίλ για πάρτη του.
Αυτός ο μαλάκας, δεν πηδάει ποτέ. Θα τον βρουν κάποτε νεκρό, με το βρακί κατεβασμένο και θα πέσει το γέλιο της αρκούδας.
Ο πιο μαλάκας, είναι αυτός που δεν γράφει σε όλες τα ίδια, έχει μπανίσει ποια γυναίκα ψάχνεται σε κάθε τσατ και μπακουροφόρουμ για σχέση ή για πατέρα του παιδιού που θέλει να κάνει και της αρχίζει το παραμύθι κατευθείαν με το «ζήσαν αυτοί καλά κι εμείς καλύτερα».
Μ΄αυτόν η γκόμενα τσιμπάει, το μητρικό φίλτρο και το βιολογικό ρολόι φλουτάρουν την εικόνα του μαλάκα και τον βάζει σπίτι της, στο κρεβάτι της και ανάμεσα στα πόδια της.
Αλλά ο μαλάκας είναι μαλάκας και μετά από τρία πηδήματα, αντί να προσκυνάει τον Αλλάχ που βρήκε να πηδήξει, την παρατάει για να παραμυθιάσει την επόμενη διαθέσιμη στο διαδύκτιο.
Ξεχνάει όμως ότι οι γυναίκες τα λέμε και πάλι μεταξύ μας και έχει βγει ήδη η βρώμα για τις πιτσικουλιές του.
Ο συγκεκριμένος, δεν πρόκειται να ξαναγαμήσει ποτέ από το διαδίκτυο, αλλά δεν το ψυλλιάζεται, με αποτέλεσμα να συνεχίζει να την πέφτει και να τρώει πόρτα και δούλεμα ακόμη και από τη μητρομανή κάποιου μακρινού, Μογγολικού dating site.
Ο πολύ μαλάκας, είναι αυτός που πουλάει κουλτούρα. Ποτέ δεν αναφέρεται στο σεξ, στα ανθρώπινα και ποταπά σαρκικά μουστοκούλουρα, αλλά μόνο στην ποίηση, στην πολιτική, στην τέχνη και άντε, στο τσακίρ κέφι, στη μαγειρική.
Η γυναίκα νομίζει ότι επιτέλους συνάντησε ένα σοβαρό άνθρωπο ανάμεσα στα τέρατα με τα όρθια τοτέμ και χαλαρώνει. Τον εμπιστεύεται, βγαίνουν ίσως και για κάνα φαγητό, κάνα ποτό, κάνα μπιλιάρδο.
Την παίζει τόσο έξυπνα, που στο τέλος του την πέφτει η ίδια και αυτός το σκέφτεται. Δε θέλει να χαλάσουν λέει, την όμορφη φιλία τους.
Τελικά βέβαια, όχι μόνο χαλάει τη φιλία, αλλά της ρίχνει δυο μέχρι να ξημερώσει και δυο πριν το μεσημεριανό. Το ίδιο βράδυ έχει βγει με την επόμενη, γιατί είπαμε, με τον παλιομαλάκα πολλές χοντροτσιμπάνε.
Μέχρι να βγει η βρώμα ότι το μόνο που θέλει είναι να γαμήσει και όχι μια σχέση όπως γουστάρουν δυστυχώς οι περισσότερες γυναίκες για ψυχο-κοινω-βιολογικούς λόγους, έχει πάρει τη μισή παρέα από τις καταραμένες ποιήτριες, γιατί αυτές οι ηλίθιες δεν μιλάνε μεταξύ τους, από φόβο μη βουτήξει τον ποιητή καμιά άλλη που έχει αποστηθίσει πιο καλά τον Σαίξπηρ.
Επειδή όμως αυτές πίνουν κιόλας, κάποια στιγμή πάνω στη σούρα τους το λένε στις υπόλοιπες και αλίμονο σε κείνη που είχε ραντεβού μαζί του αύριο.
Καμιά φορά, είναι καλύτερο το δούλεμα αφού το βιώσεις, παρά πριν το ζήσεις...Μα, να τον πάρουν όλες εκτός από σένα;
Το ζήτημα είναι ότι ο τύπος καίγεται σαν παρατημένος τραχανάς στη φωτιά και για να ξαναπηδήξει από το διαδίκτυο πρέπει να περάσουν χρόνια, μέχρι να ξεχαστεί.
Αφήνω εκτός κατηγορίας τον εραστή που σου την πέφτει ευθέως με μήνυμα του ύφους «Θέλω να σε ξεσκίσω».
Αν δεν έχει νοητική υστέρηση, σου γράφει από φυλακή, οπότε δικαιολογείται, αλλά πάλι θα πάρει απ΄τα κρύα το μακρύτερο, όσο κι αν κάποια αποφασίσει να τον συναντήσει χωρίς να είναι επαγγελματίας.
Προσωπικά, δεν την έχω πατήσει ποτέ από εραστή του διαδικτύου. Προτιμώ να βγω στην πλατεία και να σφυρίξω για άντρα, παρά να κάνω σ’ αυτούς τη χάρη.
Άλλωστε, είναι γνωστό πως η γυναίκα επιλέγει κι όποιος δεν γνωρίζει τη βασική αρχή του νταραβερίσματος, δεν κάνει για πατέρας των παιδιών μας, ούτε και των υποθετικών, αυτών που ίσως κάναμε αν δεν βαριόμασταν ή είχαμε λεφτά.
Όποια θέλει να ζευγαρώσει ή να κάνει σεξ, ας βγει έξω. 
Στα μπαράκια, σε σπίτια, σε συγκεντρώσεις, σε συναυλίες.
Στο διαδίκτυο δεν υπάρχουν αληθινοί εραστές, μόνο σαβουρογάμηδες. 
Δεν υπάρχουν οι πατεράδες των παιδιών μας. Μόνο φίλοι.

ΥΓ.
Ιδέα για να βοηθήσω τους επίδοξους: ανοίξτε μπαράκια μήπως και γαμήσετε.

ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΣΑΟΥΣΑ