Latest News

Τρίτη 22 Μαρτίου 2011

Όταν η φωνή του πολίτη ακούγεται



Δύναμη στον πολίτη δίνει ο Δήμος Νίκαιας-Ρέντη με την...



...24ωρη τηλεφωνική γραμμή 15698 την οποία δημιούργησε για να επικοινωνούν οι δημότες με την δημοτική αρχή έτσι ώστε να απευθύνουν τα αιτήματά τους ή να εκφράσουν τα παράπονα και τις διαμαρτυρίες τους. Το Γραφείο ενημερώνει ταχύτατα την αρμόδια υπηρεσία για να επιληφθεί του ζητήματος, καθώς και τον αρμόδιο Αντιδήμαρχο. Σε όλες ανεξαιρέτως τις περιπτώσεις ο δημότης ενημερώνεται για την εξέλιξη του αιτήματος, του παραπόνου ή της υπόδειξης που κατέθεσε. Έτσι με έναν πολύ απλό αντιγραφειοκρατικό τρόπο η δημοτική μηχανή είναι συνεχώς συντονισμένη με τις ανάγκες και τα αιτήματα της πόλης. Αν και η τηλεφωνική γραμμή 15698 λειτουργεί λίγες μόνο εβδομάδες, ο κόσμος δείχνει να ανταποκρίνεται θετικά.