Latest News

Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2019

ΠΕΙΡΑΙΑΣ: Oι 7+1 μελέτες που δεν υπάρχουν στο master plan της ΟΛΠ ΑΕ για την επέκταση του λιμανιού (COSCO)

Ούτε μια, ούτε δύο, αλλά οκτώ ελλείψεις μελετών για την επέκταση των προβλήτων στο λιμάνι του Πειραιά...
αποκαλύφθηκαν ότι κατά τη συνεδρίαση της ΕΣΑΛ που ενέκρινε εν μέρει το master plan της ΟΛΠ ΑΕ ως προς τα υποχρεωτικά έργα, αφήνοντας έξω τα προαιρετικά έργα.

η εικόνα προφίλ της ΒΗΝΗ ΔΗΜΗΤΡΑ, Η εικόνα ίσως περιέχει: την ΒΗΝΗ ΔΗΜΗΤΡΑ, ουρανός και κοντινό πλάνοΑπό τη Δήμητρα Βήνη 

Παρά την τεκμηριωμένη επιχειρηματολογία των εκπροσώπων των κατοίκων, των φορέων της ναυπηγοεπισκευαστικής ζώνης, του αντιπεριφερειάρχη κύριου Γαβρίλη, του δημάρχου Δραπετσώνας και αντιδημάρχου Περάματος, για τις βλαβερές συνέπειες του επενδυτικού προγράμματος της ΟΛΠ-COSCO πάνω στην υγεία και την ποιότητα ζωής των Πειραιωτών, η ΕΣΑΛ ενέκρινε εν μέρει το master plan της ΟΛΠ ΑΕ  ως προς τα υποχρεωτικά έργα, αφήνοντας έξω τα προαιρετικά έργα όπως το MALL και το πεντάστερο ξενοδοχείο στο Παλατάκι.
Αν και φαίνεται μια επιμέρους νίκη των εμπορικού κόσμου της πόλης μας , η νίκη αυτή είναι προσωρινή και όχι κατοχυρωμένη διότι τίποτε δεν αποκλείει τους Κινέζους επενδυτές που επιθυμούν να εισχωρήσουν όπως φαίνεται στο real estate να ξαναθέσουν το θέμα σε δεύτερο χρόνο. 
Κατά τη διάρκεια της χτεσινής συνεδρίασης προέκυψε ότι για το έργο της επέκτασης των προβλητών δεν υπάρχουν μια σειρά από μελέτες: 
1.Κυκλοφοριακή 
2.Αναφέρθηκε ότι υπάρχει περιβαλλοντική μελέτη την οποία όμως δεν γνωρίζει ο δήμαρχος Πειραιά!!! ( σ.σ. Με την τοποθέτηση του οποίου καλύφθηκε-λέει- ο υποψήφιος του ΣΥΡΙΖΑ!)
3.Σκοπiμότητας του έργου 
4. Απόρριψης τω τοξικών βυθοκορημάτων στη θάλασσα 
5. αερίων ρύπων 
6.Θαλάσσιας Ρύπανσης 
7. Φέρουσας Τουριστικής Ικανότητας του Πειραιά 
8.Μελέτες Κοινωνικού κόστους και επιπτώσεων επί της Δημόσιας Υγείας των κατοίκων. 
Να σημειωθεί ότι το λιμάνι της κρουαζιέρας βρίσκεται εντός ακτίνας 500 μέτρων 5 δημοτικών σχολείων , 4 νηπιαγωγείων, μιας παιδικής χαράς και του Χατζηκυριάκειου Ιδρύματος, ώστε να καθιστά τους μαθητές τους πλέον ευάλωτους πληθυσμούς της ατμοσφαιρικής ρύπανσης.
Η ΕΣΑΛ κλείνει την έγκρισή της με την παραίνεση στον επενδυτή COSCO να φροντίσει την παροχή ρεύματος στο λιμάνι, όταν σύμφωνα με τις καταγγελίες εκπροσώπου της ναυπηγοεπισκευαστών Περάματος στη χτεσινή συνεδρίαση, η εταιρεία δεν έχει προχωρήσει σε καμία παρόμοια επένδυση στο Πέραμα και τα ναυπηγεία ηλεκτροδοτούνται ακόμη με γεννήτριες!

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ 

ΠΕΙΡΑΙΑΣ: "Μποφόρ" αντιδράσεων για την επέκταση του λιμανιού κρουαζιέρας στην Πειραϊκή - REPORTAZ NET