Επικίνδυνη συνύπαρξη στην ίδια λωρίδα κυκλοφορίας ποδηλάτων με λεωφορεία και τουριστικά πούλμαν, σχεδιάζει ο Δήμος Πειραιά, βαφτίζοντας ...''ποδηλατόδρομους'' και ''λωρίδες ήπιας κυκλοφορίας'' κεντρικούς δρόμους για να εξυπηρετήσει τις ανάγκες του ΟΛΠ [COSCO] και των εταιρειών κρουαζιέρας, προκειμένου να μειώσει τις αντιδράσεις των κατοίκων της Πειραϊκής.
Ποδηλατόδρομου και λεωφορειόδρομου στο Α' Διαμέρισμα προβλέπει το τεχνικό πρόγραμμα του Δήμου Πειραιά.
Ο ποδηλατόδρομος αυτός θα είναι στην ίδια λωρίδα με τον λεωφορειόδρομο, λωρίδα που θα την χρησιμοποιούν και τα άλλα μέσα ΜΜΜ όπως τουριστικά πούλμαν.
Σύμφωνα με τους μελετητές του Δήμου Πειραιά η εδραίωση της συνύπαρξης ποδηλάτων και Μέσων Μαζικής Μεταφοράς αναμένεται να δώσει περαιτέρω ώθηση στην ταχύτερη και χαμηλού κόστους ανάπτυξη διαδρομών ποδηλάτου.
Σύμφωνα με τον Σύλλογο Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων (ΣΕΣ) το επιστημονικό σωματείο που εκπροσωπεί τους Έλληνες Συγκοινωνιολόγους στην Ελλάδα και το Εξωτερικό η συνύπαρξη λεωφορείων, πούλμαν, ποδηλάτων στην ίδια λωρίδα κυκλοφορίας είναι επικίνδυνη και αποτελεί διεθνώς μια βασική αιτία σοβαρών ατυχημάτων υψηλής σοβαρότητας.
Επίσης συνεχίζουν οι Έλληνες συγκοινωνιολόγοι αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση της ταχύτητας των λεωφορείων.
Να λάβουμε υπόψη και την ταλαιπωρία του ποδηλάτη ο οποίος θα πρέπει να ανέβει την ανηφόρα της Λεωφόρου Χατζηκυριακού κολλημένος πίσω από τις εξατμίσεις των πούλμαν και λεωφορείων εισπνέοντας τους ρύπους από τις εξατμίσεις τους.