Latest News

Δευτέρα 4 Ιουλίου 2022

Δήμος Πειραιά-Ποδήλατα μαζί με λεωφορεία και τουριστικά πούλμαν στην Πειραϊκή


Επικίνδυνη συνύπαρξη στην ίδια λωρίδα κυκλοφορίας ποδηλάτων με λεωφορεία και τουριστικά πούλμαν, σχεδιάζει ο Δήμος Πειραιά, βαφτίζοντας ...''ποδηλατόδρομους'' και ''λωρίδες ήπιας κυκλοφορίας'' κεντρικούς δρόμους για να εξυπηρετήσει τις ανάγκες του ΟΛΠ [COSCO] και των εταιρειών κρουαζιέρας, προκειμένου να μειώσει τις αντιδράσεις των κατοίκων της
Πειραϊκής.


Ποδηλατόδρομου και λεωφορειόδρομου στο Α' Διαμέρισμα προβλέπει το τεχνικό πρόγραμμα του Δήμου Πειραιά.

Ο ποδηλατόδρομος αυτός θα είναι στην ίδια λωρίδα με τον λεωφορειόδρομο, λωρίδα που θα την χρησιμοποιούν και τα άλλα μέσα ΜΜΜ όπως τουριστικά πούλμαν.

Σύμφωνα με τους μελετητές του Δήμου Πειραιά η εδραίωση της συνύπαρξης ποδηλάτων και Μέσων Μαζικής Μεταφοράς αναμένεται να δώσει περαιτέρω ώθηση στην ταχύτερη και χαμηλού κόστους ανάπτυξη διαδρομών ποδηλάτου.

Σύμφωνα με τον Σύλλογο Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων (ΣΕΣ) το επιστημονικό σωματείο που εκπροσωπεί τους Έλληνες Συγκοινωνιολόγους στην Ελλάδα και το Εξωτερικό η συνύπαρξη λεωφορείων, πούλμαν, ποδηλάτων στην ίδια λωρίδα κυκλοφορίας είναι επικίνδυνη και αποτελεί διεθνώς μια βασική αιτία σοβαρών ατυχημάτων υψηλής σοβαρότητας.

Επίσης συνεχίζουν οι Έλληνες συγκοινωνιολόγοι αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση της ταχύτητας των λεωφορείων.

Να λάβουμε υπόψη και την ταλαιπωρία του ποδηλάτη ο οποίος θα πρέπει να ανέβει την ανηφόρα της Λεωφόρου Χατζηκυριακού κολλημένος πίσω από τις εξατμίσεις των πούλμαν και λεωφορείων εισπνέοντας τους ρύπους από τις εξατμίσεις τους.

Επιπλέον όλη αυτή η κατασκευή του ποδηλατόδρομου ο οποίος θα ξεκινάει από τη Λ Χατζηκυριακού, θα την διασχίζει, θα στρίβει στην οδό Σαχτούρη μετά Θεοτόκη για να ξαναστρίψει στην Κλεισόβης δεν ανήκει σε μια πλήρη κυκλοφοριακή μελέτη του Α διαμερίσματος που είναι το μεγαλύτερο και πολυπληθέστερο του Πειραιά. Μελετάται επίσης όπως προφορικά ειπώθηκε, ο ποδηλατόδρομος να βγαίνει στην ακτή Θεμιστοκλέους από την μεγαλύτερη κατηφόρα του πρώτου διαμερίσματος που είναι αυτή της Θεοτόκη!



Το τεχνικό πρόγραμμα υπερψηφίστηκε στο κοινοτικό συμβούλιο μειοψηφώντας μόνο 2 σύμβουλοι στους 14 η Δήμητρα Βήνη και Ευάγγελος Δαρζέντας.
Στις εντάσεις των δύο κοινοτικών συμβούλων και των δημοτών που παρακολουθούσαν τη συνεδρίαση , η απάντηση των εκπροσώπων της Δημοτικής αρχής ήταν ότι γνωρίζουν οι επιστήμονες και δεν χρειάζεται να λαμβάνουν υπ όψη τη γνώμη του κοινού. Φαίνεται όμως ότι οι μελετητές ήταν αδιάβαστοι αφού δεν έλαβαν υπόψη την γνώμη των ειδικών... επιστημόνων συγκοινωνιολόγων . Η δημοτική αρχή Πειραιά αποδείχτηκε άλλη μια φορά πρόχειρη και επικίνδυνη για τους πολίτες της για να απορροφήσει ένα ΕΣΠΑ της τάξης των εξημιση εκατομμυρίων και να εξυπηρετήσει τον στόχο του Piraeus Destination με ηλεκτρικά ποδήλατα που θα διαθέτει από το Δημοτικό Θέατρο...