Latest News

Τετάρτη 13 Δεκεμβρίου 2017

Celestyal Cruises: Ψηλά ο πήχης της κρουαζιέρας στην Ελλάδα


Εξαιρετικά θετικές  είναι οι εκτιμήσεις για την κρουαζιέρα στην Ελλάδα την επόμενη χρονιά, καθώς προβλέπεται να υπάρξει... αύξηση κατά 15% της τουριστικής κίνησης. 

Η θετική πορεία της Celestyal Cruises το 2017, η οποία χαρακτηρίζεται από αύξηση των Ευρωπαίων τουριστών, από την ανθεκτικότητα των μακρινών αγορών, όπως οι ΗΠΑ και ο Καναδάς και από το στρατηγικό της άνοιγμα στην Κινεζική αγορά, «προκαλεί» την εταιρεία να θέσει ακόμη υψηλότερα τον πήχη για το επόμενο έτος.

Παρά τις γεωπολιτικές εξελίξεις και την αστάθεια στη γείτονα χώρα, το 2017 κλείνει με θετικό πρόσημο για τη Celestyal Cruises, καθώς διατηρήθηκε ο αριθμός επιβατών στους 100.000 με δραστηριοποίηση δύο πλοίων στο Αιγαίο, το Celestyal Olympia και το Celestyal Nefeli, πραγματοποιώντας 598.000 προσεγγίσεις σε ελληνικά λιμάνια.
Σύνδεση Ελλάδας – Τουρκίας
Σύμφωνα με όσα ανέφερε ο κος Κ. Αναστασιάδης, Διευθύνων Σύμβουλος, Celestyal Cruises στη συνέντευξη Τύπου της εταιρείας, στόχος της Celestyal είναι η δημιουργία νέων προορισμών στο Αιγαίο καθώς και η ανάπτυξη της κρουαζιέρας ανάμεσα στην Ελλάδα και την Τουρκία. Ενώ χαρακτηριστικά ανέφερε πως στόχος της εταιρείας είναι «να μάθουν οι Τούρκοι την κρουαζιέρα».
Στη συνέχεια ο κ. Αναστασιάδης ανέφερε πως εάν το 1% του πληθυσμού της Τουρκίας διαλέξει την κρουαζιέρα και την Celestyal τότε η εταιρεία θα πρέπει να διπλασιάσει τον στόλο της.
Νέος στρατηγικός σχεδιασμός
Όπως χαρακτηριστικά είπε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Celestyal :«Εκκινούμε το 2018 με νέο, στρατηγικό σχεδιασμό, καθώς ενισχύουμε το Δίκτυο Πωλήσεων με στόχο την αύξηση πωλήσεων κατά 50% για την αγορά της Ευρώπης και της Ασίας και 10% για την αγορά της Αμερικής, ενώ παράλληλα συνεχίζουμε να χτίζουμε το brand της Celestyal εστιάζοντας στα δυνατά της σημεία που είναι η υψηλή ποιότητα των υπηρεσιών και φιλοξενίας που παρέχουμε και είναι αυτά που μας ξεχωρίζουν και μας χαρίζουν διεθνή αναγνώριση».
Υπογράμμισε πως η εξάρτηση της εταιρείας από την αγορά της Βόρειας Αμερικής έχει πέσει από το 60% που ήταν το 2014 στο 20% για το 2017, ενώ παράλληλα η Celestyal Cruises μέσα από σκληρή δουλειά έχει καταφέρει και εστιάζει σε νέες αγορές όπως αυτές της Ισπανίας, της Γαλλίας, της Κίνας αλλά και της Νοτίου Αμερικής.
Στηρίζει τις επιθυμίες του επιβάτη
Εστιάζοντας στην αναβάθμιση της εμπειρίας των επιβατών της και έχοντας αφουγκραστεί τις επιθυμίες τους, η Celestyal Cruises «συστήνει» το 2018, τη νέα 7ήμερη κρουαζιέρα «Ειδυλλιακό Αιγαίο».
Σε αυτό το πρόγραμμα παρέχεται η δυνατότητα διανυκτέρευσης στη Μύκονο και τη Σαντορίνη και ολοήμερης παραμονής στη Μήλο, προσφέροντας στους επιβάτες περισσότερο χρόνο σε αγαπημένους προορισμούς, ενώ παράλληλα ενισχύονται και τονώνονται οι τοπικές κοινωνίες. Ο κος Αναστασιάδης ανέφερε χαρακτηριστικά το παράδειγμα της Μήλου όπου από το 2017 καταγράφεται αύξηση προσεγγίσεων στο νησί της Μήλου κατά 21%.
Περισσότερες κρουαζιέρες τον χρόνο
Επιπλέον, τόνισε την προσπάθεια της εταιρείας για επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου με την αναχώρηση των πλοίων της 20 ημέρες νωρίτερα σε σχέση με το 2016. Επιπλέον το 2018, τα δρομολόγια της εταιρείας θα παραταθούν για δύο περίπου εβδομάδες με δύο τριήμερες κρουαζιέρες «Εικόνες Αιγαίου» στις 2 και 9 Νοεμβρίου και δύο 4ήμερες κρουαζιέρες εικόνες Αιγαίου στις 29 Οκτωβρίου και 5 Νοεμβρίου. Το 2019 προβλέπεται, επίσης, 12% αύξηση των προγραμματισμένων αναχωρήσεων με 100 αναχωρήσεις συνολικά. Ακόμη αναφέρθηκε στην επιθυμία της εταιρείας να μπορέσει να εκτελεί κρουαζιέρες όλο το χρόνο στην Ελλάδα.
Στόχος της Celestyal η προβολή της Ελλάδας
Σύμφωνα με τον Αντιπρόεδρο Επιχειρήσεων της εταιρείας, καπ. Γεώργιο Κουμπενά, η στρατηγική της Celestyal παραμένει η προβολή της Ελλάδας ως ελκυστικού προορισμού και δεν παρέλειψε να αναφερθεί στην μορφή της ήπιας κρουαζιέρας η οποία προσφέρει μεγαλύτερη παραμονή στα λιμάνια που προσεγγίζει το πλοίο. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα οι επισκέπτες να παραμένουν περισσότερη ώρα στο νησί που βρίσκονται και να ενισχύουν την τοπική οικονομία περισσότερο από ότι στο παρελθόν.

Ο Αντιπρόεδρος Επιχειρήσεων της εταιρείας, καπ. Γεώργιος Κουμπενάς, η κα Φρόσω Ζαρουλέα, επικεφαλής δημοσίων σχέσεων της Celestyal και ο κος Κ. Αναστασιάδης, Διευθύνων Σύμβουλος, της Celestyal Cruises
Παράλληλα, η Celestyal Cruises παραμένει πιστή στη δέσμευσή της να συνεισφέρει στην ελληνική οικονομία και επιχειρηματικότητα με μέσο όρο ετήσιας συνεισφοράς €30εκ. για την κρίσιμη για τη χώρα μας τριετία 2014-2017.
Όπως ανέφερε ο καπ. Κουμπενάς, το 2017, η συνολική συνεισφορά της Celestyal Cruises στην ελληνική οικονομία ανήλθε σε €103εκ., με €30εκ. εξ αυτών να αφορούν άμεσες λειτουργικές δαπάνες, ενώ δαπανήθηκαν €5.5εκ. σε ελληνικές επιχειρήσεις (τρόφιμα/ποτά) και €3εκ, για έξοδα προβολής και διαφήμισης της Ελλάδας στο εξωτερικό.
Εταιρεία με αίσθηση της Κοινωνικής υπευθυνότητας
Τέλος, η Celestyal Cruises, ανέπτυξε, για ακόμη μια χρονιά, έντονη κοινωνική δράση, αναλαμβάνοντας σημαντικές πρωτοβουλίες Κοινωνικής Υπευθυνότητας και υποστηρίζοντας εμπράκτως όσους έχουν ανάγκη. Το 2017, η Celestyal Cruises υποστήριξε το πρόγραμμα επιμόρφωσης «Αρχιμήδης», που ξεκίνησε από τη Σάμο με την επιμόρφωση της εκπαιδευτικής κοινότητας του νησιού και αναμένεται να ολοκληρωθεί εντός του 2018 για το σύνολο της σχολικής κοινότητας όλων των βαθμίδων. Πρόκειται για ένα πρόγραμμα που υλοποιεί σε συνεργασία με το Ίδρυμα Θεοχαράκη και επιφανείς εκπαιδευτικούς της επιστήμης των μαθηματικών της χώρας, στοχεύοντας να «αγγίξει» περισσότερα από 2.000 παιδιά του νησιού.
Άλλη μία διάκριση για τη Celestyal
Και η χρονιά κλείνει φέτος μία εξαιρετικά σημαντική διάκριση και την βράβευσή της ως Best for Service των Cruise Critic Editor’s Picks 2017 που προστίθεται στη σειρά των διεθνών διακρίσεων που έχει λάβει η εταιρεία μέχρι τώρα, σφραγίζοντας την επιτυχημένη πορεία της και δίνοντας ώθηση για τα επόμενα βήματα ανάπτυξης.
Ανεπαρκείς υποδομές εμποδίζουν το home porting
Απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφων ο κ. Αναστασιάδης αναφέρθηκε στα προβλήματα που υπάρχουν όσον αφορά το home porting στην Ελλάδα καθώς δεν υπάρχουν επαρκείς υποδομές. Για την ακρίβεια αναφέρθηκε στο γεγονός πως αεροδρόμια της χώρας όπως αυτά της Μυκόνου, της Σαντορίνης και της Ρόδου δεν πληρούν τις προδιαγραφές που αναζητά μία εταιρεία ώστε να επιλέξει κάποιος τα συγκεκριμένα νησιά για homeporting.
Στη συνέχεια μιλώντας υποθετικά τόνισε πως υπάρχει προοπτική επίλυσης του συγκεκριμένου προβλήματος με την αναβάθμιση των αεροδρομίων, ένα έργο που έχει αναλάβει η Fraport.
Ο κ. Αναστασιάδης στάθηκε και στην υποδομή των λιμανιών της χώρας λέγοντας πως δεν είναι σε θέση να εξυπηρετήσουν τα μεγάλα κρουαζιερόπλοια. Συγκεκριμένα ανέφερε πως μέχρι το 2027 θα έχουν παραδοθεί 75 καινούργια πλοία και η χώρα μας δεν είναι σε θέση να τα υποδεχθεί. Αναφέρθηκε επίσης στην επένδυση της Cosco στο λιμάνι του Πειραιά, λέγοντας πως πρόκειται για ένα θετικό βήμα και υποστήριξε πως η χώρα χρειάζεται τουλάχιστον έξι λιμάνια τα οποία θα είναι πλήρως εξοπλισμένα και αναβαθμισμένα ώστε να μπορούν να υποστηρίξουν τα νέα κρουαζιερόπλοια.