Latest News

Τρίτη 3 Μαΐου 2016

Πελάτες μηνύουν τα Starbucks για τον υπερβολικό πάγο στα ροφήματα


Τα Starbucks δέχθηκαν μήνυση από πελάτισσα που ισχυρίζεται ότι η εταιρεία βάζει στα ροφήματα περισσότερο πάγο από...

το κανονικό.
«Ένας πελάτης Starbucks που παραγγέλνει κρύο Venti, λαμβάνει μόνο 400 γραμμάρια υγρού - μόλις λίγο πάνω από το μισό για το οποίο πληρώνουν» υποστηρίζεται στην μήνυση.
Τα Starbucks ανταπέδωσαν τα πυρά σε μια δήλωση στο CNN τη Δευτέρα.
«Οι πελάτες μας κατανοούν και αναμένουν ότι ο πάγος είναι ένα βασικό συστατικό του κάθε «παγωμένου» ροφήματος. Εάν ένας πελάτης δεν είναι ικανοποιημένος, θα το ξανακάνουμε ευχαρίστως», είπε ο εκπρόσωπος των Starbucks Jamie Riley.
Η μήνυση, κατατέθηκε στο ομοσπονδιακό δικαστήριο του βόρειου Ιλλινόις την περασμένη εβδομάδα.
Είναι μια μήνυση στην οποία μπορεί να ενταχθεί οποιοσδήποτε έχει αγοράσει παγωμένο ρόφημα από τα Starbucks την τελευταία δεκαετία.
Η δικηγορική εταιρεία, επιδιώκει αποζημίωση που θα μπορούσε να ξεπεράσει τα 5 εκατομμύρια δολάρια.
Δεν είναι η πρώτη φορά που πελάτες μηνύουν τον αμερικανικό κολοσσό του καφέ. Τον Μάρτιο, δύο άνθρωποι κατέθεσαν παρόμοια μήνυση ισχυριζόμενοι ότι η εταιρεία δεν γέμιζε τους Latte.