Latest News

Παρασκευή 8 Απριλίου 2016

Άρχισαν τα όργανα: Ζητούν την απόσυρση της διαφήμισης με την Άντζελα Δημητρίου για το "Χτύπα σαν άνδρας" (ΒΙΝΤΕΟ)


Την απόσυρση της διαφήμισης γνωστής εταιρείας παιχνιδιών με την Άντζελα Δημητρίου ζητά το...
Κέντρο Ερευνών για Θέματα Ισότητας με ανακοίνωση του, υποστηρίζοντας ότι με τη φράση «χτύπα σαν άνδρας», παροτρύνει στην άσκηση βίας κατά των γυναικών. 
 Η πρόεδρος του κέντρου που το πρωί μίλησε στον ΑΝΤ1 και ανέφερε πως "αν από σήμερα μέχρι και το Πάσχα ακούσουμε ένα 1 εκατομμύριο φορές την επίμαχη φράση "Χτύπα σαν άντρας" αυτό που θα μείνει από το σποτ θα είναι αυτό το μήνυμα".   
Αναλυτικά η ανακοίνωση:  
Πρόσφατα γίναμε μάρτυρες της νέας πασχαλινής διαφήμισης της αλυσίδας καταστημάτων Jumbo, για την οποία επισημαίνουμε τα παρακάτω: - Το περιεχόμενο της εν λόγω διαφήμισης και συγκεκριμένα η φράση «χτύπα σαν άνδρας», στο τέλος της, παροτρύνει στην άσκηση βίας κατά των γυναικών σε μια περίοδο μάλιστα που οι υποστηρικτικές δομές (Συμβουλευτικά Κέντρα, Ξενώνες, Τηλεφωνική Γραμμή SOS 15900) της Γενικής Γραμματείας Ισότητας των Φύλων και του Κέντρου Ερευνών για Θέματα Ισότητας συνεχίζουν να δέχονται καθημερινά δεκάδες αιτήματα από γυναίκες-θύματα βίας για παροχή συμβουλευτικών και υποστηρικτικών υπηρεσιών. 
- Η βία κατά των γυναικών συνιστά έγκλημα βάσει της νομοθεσίας, επιφέρει πολλαπλές επιπτώσεις σε ατομικό, πολιτικό και κοινωνικό επίπεδο, και σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να αποτελεί αντικείμενο διακωμώδησης ή εκμετάλλευσης για διαφημιστικούς ή/και εμπορικούς λόγους. 
-  Η εν λόγω διαφήμιση ενισχύει και προκαλεί την αναπαραγωγή έμφυλων στερεοτύπων και προκαταλήψεων, καθώς και την εκδήλωση σεξιστικών συμπεριφορών. 
Με τον τρόπο αυτόν θίγεται η αξιοπρέπεια των γυναικών και διαιωνίζονται οι έμφυλες ανισότητες. Το ΚΕΘΙ καταδικάζει κατηγορηματικά το περιεχόμενο της διαφήμισης αυτής και θα προβεί σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες, όπως άλλωστε δεσμεύεται και από το σύμφωνο συνεργασίας που έχει υπογράψει με τη Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας για την εξάλειψη των σεξιστικών και έμφυλων στερεοτύπων, προκειμένου το συγκεκριμένο διαφημιστικό μήνυμα να αποσυρθεί.